- Malom londonskom brendu Kitri uspjelo je poći za rukom ono o čemu gotovo svaki modni brend sanja - stvoriti komad koji žele baš svi
- Naime, njihova haljina Aurora do sada se uspjela rasprodati čak 10 puta, a nove su zalihe napokon stigle na police (iako i ovoga puta jednako brzo odlijeću s njih)
- Haljina dolazi u trima predivnim uzorcima, a uvjerljivo najpopularnija je ružičasto crvena opcija sa srcima
Ne događa se baš svaki dan da je neki modni komad toliko popularan da se rasproda, a kamoli da se uspije rasprodati nekoliko puta, kad god se obnove zalihe, no upravo se to dogodilo malom londonskom brendu Kitri koji je nekako očito uspio prokljuviti recept za uspjeh.
Naime, njihova haljina Aurora do sada se uspjela rasprodati čak 10 puta, a nove su zalihe napokon stigle na police (iako i ovoga puta jednako brzo odlijeću s njih). Reći da je Aurora pravi hit definitivno je understatement, no moramo priznati da nam je već na prvi pogled jasno zašto za njome vlada tolika pomama.
Kako je komentirala sama Haeni Kim, osnivačica brenda poznatog po jarkim bojama, bitni su i boja i kroj, a Aurora ima sve što je jednom komadu potrebno. “Aurora savršeno objedinjuje ono što naši kupci vole kod naših stilova: kombinaciju chica i razigranosti s daškom vintage štiha. Ona je zimzelena silueta koja se pokazala popularnom svake sezone od lansiranja. Intrigantni detalj s vezanjem oko struka omogućuje joj da bude laskava za svaki oblik tijela, a maksi duljina daje joj elegantan završetak. To je čini savršenom i za formalna uredska okruženja, i odjećom za goste vjenčanja, i za opuštanje vikendima i za večere. Svestrana je, jedinstvena i izvrsne kvalitete za tu cijenu”, komentirala je Kim.
Dodala je i da su roza i crvena oduvijek bile dobitna kombinacija kod kupaca, i da je atraktivni print u spomenutim nijansama zaslužan za wow faktor, no ni druge dvije cvjetne varijante nisu ništa manje atraktivne, a zbog čega je dosad prodano više od 1000 primjeraka ove haljine koja je inicijalno dizajnirana kao dio svečane kolekcije brenda za 2022. Uz to, brend je ranije ove godine surađivao s makeup mogulom Bobbi Brown na ograničenom izdanju makeup seta u svrhu pomoći dobrotvornoj organizaciji Smart Works, što se odražava i u novoj crveno ružičastoj kombinaciji, i što je dodatno povećalo popularnost haljine.
Najpopularnija varijanta trenutačno je dostupna u svim veličinama, cijena joj iznosi 195 funti iliti 228 eura, a uopće ne sumnjamo da je samo pitanje dana kada će zalihe ponovno biti rasprodane, što znači da je ovo idealna prilika da je ugrabimo dok još stignemo! Ipak je sezona raznih događanja u kojima u njoj možemo zablistati na pomolu!
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.