- KFC je u suradnji s Hypeom lansirao liniju odjeće i modnih dodataka s prepoznatljivim sloganima i najpopularnijim jelima
- Uz super zabavnu, uglavnom sportsku kolekciju, najzanimljiviji su komadi torbe Bucket Bag i Drinks Bag, dizajnirane prema KFC-ovim ambalažama prepoznatljivima diljem svijeta
- Kolekcija je dostupna u Hypeovom webshopu te u odabranim poslovnicama diljem svijeta
Jedan od najpopularnijih lanaca brze prehrane diljem svijeta poznat po prženoj piletini kojoj duguje i samo ime - KFC (Kentucky Fried Chicken), udružio je snage s jednim od najbrže rastućih lifestyle brendova, britanskim Hypeom i lansirao modnu kolekciju koju čini ukupno 47 komada.
Kolekcija odjeće i modnih dodataka krenula je s prodajom 4. kolovoza nakon što je ekskluzivno predstavljena u vodećoj Hypeovoj poslovnici u ulici Carnaby u Londonu, a prvi artikli već su se uspjeli rasprodati.
Ova suradnja koja je rezultirala majicama s kapuljačom, sportskim topićima i jaknama, trenirkama, kapama i torbama koje je poznati lanac opisao kao 'dovoljno ukusne da bi ih se pojelo', a koji su inspirirani obama brendovima, uspješno spaja KFC-ove slogane i stvari s menija koje su njihov zaštitni znak s prepoznatljivim komadima i krojevima kojima se Hype kao brend profilira posljednjih desetak godina.
Kao najpopularniji i najtraženiji komadi pokazali su se kapa prepoznatljivog Hypeovog oblika s natpisom 'Bargain Bucket' izvezenim preko prednje strane, bijela trenirka od mekanog pamuka s kontrastnim crvenim natpisom 'It's Finger Lickin' Good' te retro bomber jakna s istaknutim KFC detaljima.
Svakako najneobičniji komadi iz kolekcije su modeli torbi pa tako KFC Bucket Bag dolazi u obliku dobro poznate 'košare', dizajnirane tako da prava 'Bargain Bucket' savršeno sjedne u nju, dok je KFC Drinks Bag, kako joj i samo ime govori, ispirirana čašom u kakvoj KFC tradicionalno poslužuje piće u svojim restoranima.
Ako si i sama obožavatelj ovog legendarnog brenda,svoje favorite možeš pronaći u Hypeovom web shopu, u vodećoj poslovnici u ulici Carnaby u Londonu te u odabranim prodavaonicama u ostatku svijeta.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.