- Obožavatelji 'Bridgertona' i njezine glavne glumice iz 3. sezone Nicole Coughlan, imamo velike vijesti!
- Ne, nije riječ o novoj sezoni serije (još), već da je Nicola službeno postala 'Skims djevojka'
- Ova kultna haljina doista nikada nije izgledala bolje, a još nas više veseli rušenje mita o savršenom ženskom (mršavom) tijelu. Punačka Nicole promovira ljepotu u svim oblicima
Kim Kardashian imala je nekoliko mjeseci napornih kampanja sa svojim brandom 'Skims', ali nakon uspješnih - i povremeno iznenađujućih - lansiranja s poznatim osobama, od Sabrine Carpenter, Alexa Coopera, Lane Del Ray, Ushera i, nedavno, engleskog nogometaša Judea Bellinghama, moramo priznati da bi nam najnovija kampanja mogla biti najdraža dosad.
Sada je Nicola Coughlan predstavljena kao zaštitno lice najnovije kampanje kolekcije 'Soft Lounge' brenda donjeg rublja i odjeće za oblikovanje. Fotografirala ju je Elizaveta Porodina, poznata modna fotografkinja obožavana zbog svoje konceptualne i eterične estetike, a glumica pozira dok je u pozadini cvijeće iz snova i nježno, romantično osvjetljenje.
„Velika mi je čast biti u posljednjoj kampanji tvrtke 'Skims'!“, rekla je Nicola. „Obožavateljica sam 'Skimsa' od početka. To je moja odjeća za izležavanje od prvog dana. Sviđa mi se da je to marka koja čini da svi izgledaju i osjećaju se nevjerojatno. 'Soft Lounge' stilovi su nevjerojatno laskavi, udobni i tako mekani i tako lijepi. Nosim li ih kod kuće ili na setu, uvijek se osjećam nevjerojatno u 'Skimsu'.”
„Svi znaju da sam velika obožavateljica Nicole i 'Bridgertona' od početka“, rekla je Kim Kardashian u izjavi. „Dakle, za nju je glumiti u našoj kampanji Soft Lounge savršenstvo! Nicola je takva inspiracija na ekranu i šire, i doista je oživjela ovu kampanju svojom neospornom ljepotom i energijom“, dodala je. Evo dokaza:
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.