- Nedugo nakon što je spomenuta suradnja adidasa i popularnog brenda osvojila srca fashionistica diljem svijeta, a što je jasno vidljivo iz gomile objava na društvenim mrežama, svoj su dio kolača poželjeli mnogi brendovi
- Onitsuka Tiger i PUMA lansirali su vrlo slične modele pa je na neki način bilo za očekivati kada će Nike ponuditi svoju iteraciju
- A ona je upravo stigla, i to u paketu s debelim šavovima koji neodoljivo podsjećaju na viralne Samba modele
Nikeov model Killshot 2 vjerojatno je jedan od najobičnijih koje je brend ikada osmislio i kojeg već desetljećima obožavaju svi zaljubljenici u jednostavne i ležerne kombinacije. Iako je bezvremenska silueta koja je prvi put predstavljena još 1979. godine oduvijek imala svoje simpatizere, ove ih godine odjednom ima više no ikad prije i to, pazite sad, zahvaljujući najžešćem rivalu brenda - adidasu.
Najnovija varijanta legendarnog modela koja je u prodaju puštena početkom svibnja dolazi u kombinaciji glatke i brušene kože u nježnoj krem i tamnijoj bež nijansi te s detaljima na peti u nijansi cigle, a ono što je gotovo cijelom svijetu već na prvi pogled upalo u oko je kako neodoljivo podsjećaju na adidasov model Samba koji već nekoliko sezona slovi za jedan od najpoželjnijih.
Upravo su prošivi i debelim koncem na peti ušiveni Nikeov logo ono što je jednostavan dizajn podiglo na višu razinu i učinilo ovaj model još neodoljivijim, a iako je u pitanju najmanje obična verzija Killshota do danas, model je i dalje zadržao onu elegantnu sportsku jednostavnost koja ga je i proslavila.
Podsjetimo, suradnja adidasa i Walesa Bonnera rezultirala je nekim od najljepših Samba modela ikada napravljenih na koje smo se posebno slabima pokazale upravo mi žene, a upravo su šavovi od debelog konca ono što se na ovim tenisicama najviše isticalo pa ne iznenađuje što je Nike brže bolje ovaj atraktivni detalj vješto implementirao u svoj model čija je silueta najsličnija obožavanim sambama.
Ono što je zanimljivo je i to da je spomenuti Killshot 2 lansiran pretežno u ženskim veličinama, iako brend ništa nije sprječilo da ga proizvede i u veličinama koje bi odgovarale našim snažnijim polovicama, a što nam jasno daje do znanja da smo upravo mi žene ciljana skupina koju Nike želi osvojiti.
Nedugo nakon što je spomenuta suradnja adidasa i popularnog brenda osvojila srca fashionistica diljem svijeta, a što je jasno vidljivo iz gomile objava na društvenim mrežama, svoj su dio kolača poželjeli i Onitsuka Tiger i PUMA koji su također lansirali vrlo slične modele pa je na neki način bilo za očekivati kada će Nike ponuditi svoju iteraciju.
Iako neki od najatraktivnijih Nikeovih modela nerijetko dolaze u paketu s paprenim cijenama, ovoga puta za divno čudo čak ni to nije slučaj pa su se tako cijenom od 94,99 eura smjestili u isti cjenovni rang kojem pripadaju i klasične Sambe. One iz suradnje s Walesom Bonnerom su, nažalost, zahvljujući vrtoglavo visokim cijenama ostale rezervirane samo za one najdubljeg džepa, no uvidjevši koliki su hype izazvale, adidas je i sam lansirao slične modele izvan suradnje.
Iako Nikeu malo koji brend može konkurirati kada su u pitanju modeli namijenjeni košarci i ostalim sportovima, kada je riječ o streetwear modelima, nisu ni blizu adidasu, a ovim neodoljivim Killshot modelima su, čini se, odlučili utkati, ili bolje rečeno ušiti, neki novi smjer budućnosti brenda.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.