Moda
1/70

Maštoviti detalji za svačiji ukus

Pop-art slika s likom iz omiljene serije, nakit od pleksiglasa, keramike, perlica, fimo mase, jednostavne i elegantne ili pak otkačene i upečatljive torbe, komadi namještaja koji oduzimaju dah – sve ste to mogli pronaći na drugom Budi.IN Sajmu kreativnih detalja koji se održao u Centru Kaptol, 7. i 8. prosinca.

 | Autor: Grgur Žućko/PIXSELL Grgur Žućko/PIXSELL

Nakon drugog izdanja Budi.IN Sajma kreativnih detalja moguće je donijeti samo jedan zaključak – Hrvati cijene i vole kreativnost! Čak 18 izlagača pokazalo je svoje radove i oduševilo brojne posjetitelje Centra Kaptol koji su došli po kreativni detalj koji će osvježiti njihov interijer, modnu kombinaciju ili razveseliti najbliže, ali i kušati najnovije Mercator plate.

 | Autor: Grgur Žućko/PIXSELL Grgur Žućko/PIXSELL

Sajam je posjetila i poznata hrvatska vizažistica Silva Stojanović koja, kako i sama radi u kreativnoj branši, uvijek voli vidjeti što se nudi:

“Volim kreativnost i u potpunosti je podržavam. Nemam neki konkretan komad ili brend koji me zanima, ali bit će mi interesantno vidjeti jesu li hrvatski kreativci na svjetskoj razini, a čini se da jesu”, objasnila je.

 | Autor: Grgur Žućko/PIXSELL Grgur Žućko/PIXSELL

Sajam je posjetio i umjetnik Vitold Košir koji kreativnost smatra pravim izlazom iz krize:

“Sve oko nas je sivo, pa možda i crno, a kreativnost i ovakav način izražavanja, a na kraju krajeva i kupovina darova za sebe ili druge može nam svima popraviti raspoloženje, kako izlagačima tako i posjetiteljima.”

U nedjelju se na Sajmu održalo i veliko finale natječaja 'Kreativiraj se!' na kojem je pobijedio Neven Mihić. Više o samom natječaju i pobjedniku saznajte ovdje.

Modni detalji za sve generacije

Štand portala Woohoo predstavio je rad čak deset kreativaca. Kako se radi o stranici koja okuplja kreativce svih vrsta, njihovi štandovi oduševili su svojom šarolikošću.

 | Autor: Grgur Žućko/PIXSELL Grgur Žućko/PIXSELL

Pošto je Woohoo ekipa bila i na prvom Sajmu, kažu kako će se sigurno vratiti još koji put zbog odlične atmosfere i organizacije. Djevojke sa štanda su objasnile kako se najviše traži nakit i to onaj s potpisom Friki Fimo koji je izrađen od fimo mase te romantični nakit And You by Ana.

 | Autor: Grgur Žućko/PIXSELL Grgur Žućko/PIXSELL

Friki Fimo naušnice kupila je i Ines Malenica koja je dobro upoznata s radom kreativaca:

”Kupila sam naušnice za početak, a shopping planiram nastaviti na štandu Marine Marinski jer me oduševljavaju njeni keramički detalji. Njih sam upamtila kao nešto što bi se uklopilo u moj stil, ali svakako ću pogledati i što ostali kreativci nude.”

 | Autor: Grgur Žućko/PIXSELL Grgur Žućko/PIXSELL

Nešto niže smjestio se Motiv dizajn Marite Šimić i Kristine Fazinić koje su istaknule kako njihovu kombinaciju zanimljivih modnih dodataka i odjeće, sudeći po sajmu, vole sve generacije:

“Teško je reći što najbolje ide, prodaje se sve. Kupuju sve generacije, a svakoga privuče nešto drugo. Drago nam je što posjetitelji podjednako dobro kupuju zanimljive detalje poput remena, ali i odjeću što je znak da idemo u dobrom smjeru.”

 | Autor: Grgur Žućko/PIXSELL Grgur Žućko/PIXSELL

Na štandu MoMe – modne mace ponovno su se najviše tražile kožne ogrlice i narukvice s lancima koje su i prošle godine bile pravi hit. Kako ističe dizajnerica Marija Ivančić, žene si vole priuštiti pokoju sitnicu, a njen nakit pristaje uistinu uz gotovo svaki stil.

Stvaraona i Kraglica i tak to okupile su velik broj žena koje su željele nakit od srebra ili pak kragnicu od zanimljivog materijala. Lidija Brkljačić iz Kraglica istaknula je kako je, uz stalne Facebook mušterije, njena publika uglavnom sastavljena od snažnih žena koje imaju poseban stil. Pošto je kragna modni detalj koji svakako treba znati nositi, to ni malo ne čudi. Tako je Mirela Meštrović ciljano došla po svoj primjerak:

 | Autor: Nina Đurđević/PIXSELL Nina Đurđević/PIXSELL

“Gledala sam ovaj model već neko vrijeme na Facebooku i sad je napokon moja! Željela sam baš ovu jer je planiram nositi uz jednu sivu kombinaciju, da je malo podigne, a drago mi je što sam stigla na vrijeme jer sam čula da se komadi objavljeni na Facebooku prvi rasprodaju!”

 | Autor: Grgur Žućko/PIXSELL Grgur Žućko/PIXSELL

Kragličina susjeda, Stvaraona, oduševila je žene između 20 i 60 godina, što je bio i cilj Ružice Božić:

”Posjetitelji kažu da moj nakit nije preskup, posebno jer se radi o pravom srebru. Cilj mi je da žene koje kupe moj nakit, taj isti jednog dana posude svojim kćerima, da on bude univerzalan i uvijek lijep, a s obzirom na klijentelu sa Sajma, čini mi se da sam uspjela u tome.”

 | Autor: Grgur Žućko/PIXSELL Grgur Žućko/PIXSELL

Nešto drugačiji tip kupaca privukla je Lolina kućna manufaktura. Popularni nakit s motivima Lego kocki, televizora, pop i rock zvijezda, bojica i  sl., pronašao je put do mnogih komoda s nakitom. Vlasnica Gorana Lolić kaže kako se tajna uspjeha krije u pristupačnim cijenama koje se kreću od 20 do 100 kuna, a kroz godine je stekla i velik broj stalnih mušterija koje se uvijek vraćaju.

 | Autor: Grgur Žućko/PIXSELL Grgur Žućko/PIXSELL

Preko puta nje, smjestile su se Sexy Plexy, Sara Jurlin i Iva Kreković, koje objašnjavaju kako su se iznenadile:

“Na prošlom Sajmu najbolje su prolazile ogrlice sa šiljcima, a ove godine su omiljeni lančići s privjescima od pleksiglasa i nove narukvice na magnet. Ukusi se očito mijenjaju iz sezone u sezonu i jedva čekamo da vidimo što nas još čeka”, objasnio je simpatični dvojac.

 | Autor: Grgur Žućko/PIXSELL Grgur Žućko/PIXSELL

Herman.Design, brend koji je prošle godine osvojio svojim torbama, i ove godine je nastavio u istom ritmu:

 | Autor: Grgur Žućko/PIXSELL Grgur Žućko/PIXSELL

”Prošle godine smo ostali bez torbi, a ove godine smo ih spremili više. Svejedno, brzo smo ostali na par komada. Cilj nam je da ljudi upoznaju naš rad, da vide što konkretno nudimo, jer kom nešto skupljih detalja kao što su naše torbe, ljudi vole dotaknuti, isprobati i vidjeti što kupuju”, kažu na štandu.

 | Autor: Grgur Žućko/PIXSELL Grgur Žućko/PIXSELL

Isti cilj imala je i ekipa iza Mucca torbi. Irena Mišić i Goran Fileš složno su istaknuli kako žele upoznati javnost sa svojim radom i torbama koje su klasičan i konkretan komad o kojem žene mnogo razmišljaju i strateški ga kupuju.

Detalji za topliji dom

Novi izlagač na sajmu kreativnih detalja bili su Soopaklox. Satovi izrađeni od gramofonskih ploča mogu se naručiti i po želji tako da je Krešimir Marđetko primio i velik broj narudžbi:

 | Autor: Grgur Žućko/PIXSELL Grgur Žućko/PIXSELL

”Pravi smisao ovakvih sajama nije samo prodaja gotovih proizvoda na licu mjesta, nego i primanje narudžbi, al ii sklapanje poslovnih kontakata. Kada ste na ovakvom mjestu, upoznajete druge kreativce, dijelite ideje i sugestije, ali i nalazite poslovne partnere s kojima se vaš brend razvija.”

 | Autor: Grgur Žućko/PIXSELL Grgur Žućko/PIXSELL

Preko puta je bio Portrait Shop koji razmišlja na sličan način:

 | Autor: Grgur Žućko/PIXSELL Grgur Žućko/PIXSELL

“Druženje, pozitivna atmosfera i velika doza kreativnosti su ono što vežemo uz Budi.IN Sajam kreativnih detalja. Ljudi vole naše gotove motive, ali možda još više slike po narudžbi koje njima nešto znače. Personalizirani pokloni su sve popularniji i tu mi kreativci imamo zadatak usrećiti ljude”, kazao je Ivan Tomasović.

 | Autor: Grgur Žućko/PIXSELL Grgur Žućko/PIXSELL

Štand Sapunomanije mamio je posjetitelje mirisima i sapunima u obliku kolača koji su izazvali mnogo interesa:

 | Autor: Nina Đurđević/PIXSELL Nina Đurđević/PIXSELL

“Nažalost ne prodajemo kolače, ali prodajemo sapune! Sve tri torte od sapuna smo rasprodale, baš kao i sapunčiće s natpisima. Osim njih, u ponudi imamo razne vrste sapuna s brojnim mirisima, ali i soli za kupanje te pristupačne poklon pakete koji su idealan dar”, objašnjavaju.

 | Autor: Grgur Žućko/PIXSELL Grgur Žućko/PIXSELL

Ivančica Kršek iz Makeover Addict pokazala je kako stari namještaj može dobiti novo lice, samo uz malo mašte i truda. Iskazala je posebno oduševljenje organizacijom i promocijom Sajma koja, na kraju krajeva i dovodi kupce i upoznaje ih s radom kreativaca. Njeni vintage komadi bili su pravi hit na prošlom Sajmu, a sličan trend nastavio se i ove godine.

 

Marina Marinski iz Marinski Handmade je pak nudila keramičke mode detalje i detalje za dom:

 | Autor: Grgur Žućko/PIXSELL Grgur Žućko/PIXSELL

“Jednako su popularni detalji za dom poput zdjelica, ali keramičke ukosnice su ono što ljude ipak najviše iznenadi. Cijene od 40 do 150 kuna su pristupačne, a pošto su komadi jarkih boja i zanimljivih motiva, privlače pažnju.”

 | Autor: Grgur Žućko/PIXSELL Grgur Žućko/PIXSELL

Gita lampe i sjenila koje izrađuje Gordana Ćosić iz Slavonskog Broda našle su put do brojnih domova.

“Nisam očekivala ovakvu pomamu. Nadala se jesam, ali s obzirom na broj prodanih lampi, ali i narudžbi koje sam dobila, čini mi se kako je dolazak na Budi.IN Sajam kreativnih detalja bio pun pogodak! Ljudi su oduševljeni dizajnom i cijenom i nadam se da će moje lampe usrećiti kupce, kao što su znale usrećiti mene dok sam ih radila”, kaže Gordana.

 | Autor: Grgur Žućko/PIXSELL Grgur Žućko/PIXSELL

Njeni prvi susjedi, Le Prase, su stari znanci sa Sajma. Tajana Stanković kaže kako uz Sajam uvijek vežu svoje novitete, pa tako ovoga puta imaju novu web stranicu:

 | Autor: Grgur Žućko/PIXSELL Grgur Žućko/PIXSELL

“Naši Le Prasci žive samostalan život, sami su pronašli put do ljudskih srca i razveselili mnoge. Prošli put je novitet bila Mašenka koja nastavlja putevima naših kasica prasica i sve je više ljudi prepoznaje, a već ima i vjernu publiku. Oko našeg štanda okupljaju se djevojčice koje se zaljube u Mašenku, dječaci koje hoće prasca, gospođe u najboljim godinama kojima naši proizvodi bude nostalgiju… Drago nam je što smo univerzalni!”

 | Autor: Grgur Žućko/PIXSELL Grgur Žućko/PIXSELL

Sasvim drugačiji stil imala je Vanesa Trunčinhodžić Prijić iz Krive crte koja je još od prošle godine poznata posjetiteljima. Ove godine je naglasila kako ide prema tome da njeni proizvodi budu što kvalitetniji stoga ima i neke novosti:

„Novitet su pepeljare koje su, osim što su ručno oslikane i zapečene te samim time i mnogo trajnije. Uz njih dolazi i paketić šibica u istom stilu pa su bropjni posjetitelji u njima prepoznali idealan dar.“

Više slika pogledajte u galeriji...

Photo: Grgur Žućko/PIXSELL

Komentari 0