- Karl Lagerfeld bijelu je mačku udomio 2011. godine
- Choupette je inspirirala limitiranu kolekciju majica, šalica i futrola za iPhone, pod nazivom #RIPDaddy
- Na Instagram profilu choupettesdiary, mačku prati 303 tisuće ljudi
Nakon nedavne objave o smrti dizajnera Karla Lagerfelda, u medijima je osvanula vijest kako će većinu njegovog bogatstva, koje je procijenjeno na 200 milijuna dolara, odnosno oko 1,3 milijarde kuna, naslijediti njegova voljena mačka - Choupette.
Prije 18 godina, Karlu je dobar prijatelj Baptist Giabiconi na neko vrijeme povjerio mačku na čuvanje, a Karl mu je rekao: ''Ovo je sad moja maca. Neću ti je više nikad vratiti''. Tako je i bilo, a velika ljubav između vlasnika i ljubimca nije se mogla sakriti. I baš u čast te ljubavi, nastala je limitirana kolekcija nazvana 'RIPDaddy'. U kolekciji se nalazi majica kratkih rukava, dugih rukava, šalica, rokovnik te futrola za Iphone.
Kolekciju je zapravo dizajnirala Monica Smiley koja je sama izradila i logotip brenda. Na logu se nalazi mačka Choupette u crnom velu, zajedno sa Karlovom zaštitnom kragnom oko vrata te velikim tamnim naočalama.
Radi se o dobrotvornoj akciji, a sav prihod od prodaje ovih predmeta ići će 'Helen Woodward Animal Centeru', privatnoj, neprofitnoj organizaciji za zaštitu životinja u Kaliforniji.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.