- Karl Lagerfeld bijelu je mačku udomio 2011. godine
- Choupette je inspirirala limitiranu kolekciju majica, šalica i futrola za iPhone, pod nazivom #RIPDaddy
- Na Instagram profilu choupettesdiary, mačku prati 303 tisuće ljudi
Nakon nedavne objave o smrti dizajnera Karla Lagerfelda, u medijima je osvanula vijest kako će većinu njegovog bogatstva, koje je procijenjeno na 200 milijuna dolara, odnosno oko 1,3 milijarde kuna, naslijediti njegova voljena mačka - Choupette.
Prije 18 godina, Karlu je dobar prijatelj Baptist Giabiconi na neko vrijeme povjerio mačku na čuvanje, a Karl mu je rekao: ''Ovo je sad moja maca. Neću ti je više nikad vratiti''. Tako je i bilo, a velika ljubav između vlasnika i ljubimca nije se mogla sakriti. I baš u čast te ljubavi, nastala je limitirana kolekcija nazvana 'RIPDaddy'. U kolekciji se nalazi majica kratkih rukava, dugih rukava, šalica, rokovnik te futrola za Iphone.
Majica dugih rukava 326 kuna, kratkih rukava 209 kuna
Kolekciju je zapravo dizajnirala Monica Smiley koja je sama izradila i logotip brenda. Na logu se nalazi mačka Choupette u crnom velu, zajedno sa Karlovom zaštitnom kragnom oko vrata te velikim tamnim naočalama.
Iphone futrola 222 kunu, šalica 104 kuna, rokovnik 143 kune
Radi se o dobrotvornoj akciji, a sav prihod od prodaje ovih predmeta ići će 'Helen Woodward Animal Centeru', privatnoj, neprofitnoj organizaciji za zaštitu životinja u Kaliforniji.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.