Moda

Lana Puljić i njezina Lokomotiva oduševili su nas svojom ljetnom kolekcijom

  • Dizajnerica Lana Puljić predstavila je zanimljivu ljetnu kolekciju svog brenda Lokomotiva
  • Kolekcija se sastoji od 9 modela haljina te jedne suknje kombinirane s novitetom u kolekciji, T-shirtom s predimenzioniranim Lokomotiva logom
  • Lani je želja bila pokazati kako jedan brand može savršeno odijevati žene koje se razlikuju dobno, karakterom, profesijom, senzibilitetom, pa čak i lifestyleom

Lana Puljić i njezin brend Lokomotiva dobro su poznato ime na domaćoj modnoj sceni. Ovih dana su u centru zbivanja zbog nove Lokomotivine kolekcije koja je posvećena upravo svim Lokomotiva ženama, onima koje to već jesu, ali i onima koje će to tek postati. 

 | Autor: PR/WhatsApp PR/WhatsApp

Ana, ChuLo, Ivana, Lidija, Mirna, Paula, Petra, Sonja i Željka zaštitna su lica nove Lokomotivine kolekcije. One su pametne, uspješne, poduzetne, snažne i hrabre žene koje savršeno utjelovljuju Lokomotiva ženu. Nebrojeno je puta Lana je, na pitanje kakva je Lokomotiva žena, odgovorila imajući na umu upravo svoje klijentice, od kojih su neke i zvijezde ove kampanje.

 | Autor: PR/WhatsApp PR/WhatsApp

Kolekcija se sastoji od 9 modela haljina te jedne suknje kombinirane s novitetom u kolekciji, T-shirtom s predimenzioniranim Lokomotiva logom. Od materijala su korišteni svila, saten, pamuk, lan, taft, čipka, svileni organdi, žoržet i šljokice, a dizajnerica se opet poigrala i tehnikom plisiranja, koja je već gotovo neizostavna za Lokomotivine kolekcije.

 | Autor: Pr/ Iskon Pr/ Iskon

Na pitanje što joj je bila inspiracija, dizajnerica je rekla: ''Dobila sam želju prikazati svoje odjevne komade na ženama koje ih doista i nose u svakodnevnom životu. Želja mi je bila pokazati ih u njihovu punom sjaju, u situacijama njima dragima, specifičnima ili, jednostavno, u nekim okolnostima koje su ih snašle. Ideja je bila ispričati novu dizajnersku priču kroz malenu fotografsku crticu iz njihovih života, pokazati ih u njihovoj raznolikosti i svoj divoti. Želja je bila pokazati kako jedan brand može savršeno odijevati žene koje se razlikuju dobno, karakterom, profesijom, senzibilitetom, pa čak i lifestyleom.''

 | Autor: Pr/ Iskon Pr/ Iskon

Styling, odabir lokacije snimanja i ostali detalji prepušteni su upravo klijenicama, odnosno modelima, a dizajnerica je svakoj namijenila haljinu koja je zamišljena upravo za nju, a za predivne fotografije zaslužna je Sara B. Moritz.

 | Autor: Pr/ Iskon Pr/ Iskon

Photo: PR/WhatsApp

Komentari 0