- Prvi pogled: Suradnja H&M s "pomaknutim" dizajnom belgijskog dizajnera Glenna Martensa donijela je jednu od najotkačenijih kolekcija za švedski brend
- Iz H&M-ove arhive Martens je odabrao komade koje kupci obožavaju, od najprodavanijih majica i kariranih košulja do bomber jakni i traperica i sve ih ponovno osmislio kao izvanredan novi dizajn
- Kolekcija H&M Glenn Martens je predstavljena kroz razigranu kampanju s britanskim glumačkim zvijezdama Joanne Lumley i Richardom E. Grantom
- Pročitaj također: Kolekcija Lorene Saravije stigla je u H&M. Odabrali smo najljepše modele, provjerili cijene, ali uzalud nam
H&M je otkrio dugo očekivanu H&M Glenn Martens kolekciju, u ovom "first looku" je po prvi put predstavljena cijela kolekcija: raznolika i svestrana linija proizvoda koja spaja žensku, mušku i uniseks odjeću te modne dodatke. Rad belgijskog modnog dizajnera već dugo pomiče granice mode, a ovo partnerstvo s H&M-om njegova je želja da modu učini dostupnom svima.
Kolekcija izokreće klasične odjevne arhetipove u nove i neočekivane oblike. Tijekom detaljnog istraživačkog procesa Martens je istražio H&M-ovu arhivu kako bi odabrao ključne komade koje kupci obožavaju, od najprodavanijih majica i kariranih košulja do bomber jakni i traperica. Svaki je komad ponovno osmišljen kao izvanredan novi dizajn koji se poigrava s trompe-l’œil efektom i personalizacijom. Mnogi odjevni predmeti mogu se preoblikovati zahvaljujući tehnikama poput korištenja folije i žice, čime se stvaraju skulpturalni oblici.
Kolekcija također odaje počast Martensovu dizajnerskom putu i njegovom kultnom radu za Y/Project – s brojnim komadima, od čizama do printeva, koji referiraju na ključne arhivske dizajne.
„Ovu kolekciju vidim kao veliku obitelj odjevnih komada, od kojih svaki ima više funkcija i osobnosti: poput ljudi, oni rastu i mijenjaju se svakog dana. Uvijek me zanimaju odjevni predmeti koje zaista živimo, a ideja arhetipova i osnovnih komada garderobe bila je početna točka za ovaj poseban i radostan projekt s H&M-om” ispričao je Glenn Martens.
Ovo jedno od H&M-ovih najkreativnijih partnerstava do sada. Humor je središnji element Martensova rada, a i kolekcija i kampanja slave duhovitost i samoizražavanje. U kampanji Martens predstavlja zaokret na temu obiteljskog portreta, s glumačkim ikonama Joanne Lumley i Richardom E. Grantom u njoj. Odabir glumaca odražava Martensovu fascinaciju britanskim humorom te brojne britanske reference prisutne u kolekciji.
Kampanja i kolekcija bit će predstavljene na nadolazećem događanju u Londonu, o kojem će više detalja uskoro biti objavljeno. „Bilo je izuzetno zabavno biti dio posebnog obiteljskog portreta Glenna Martensa i H&M-a. Uvijek govorim da je najbolja moda ona koja krši pravila – ljudi bi trebali nositi ono što žele – i divim se Glennovu hrabrom duhu i oku za neočekivane obrate.” rekla je Joanna Lumley.
„Kakva posebna prilika surađivati s Glennom Martensom, Joanne Lumley i H&M-om. Obožavam duh ove kolekcije – svatko je može nositi na svoj način i izraziti svoju osobnost. Snimanje je bilo urnebesno! Uživao sam glumeći patrijarha ovog stilski upečatljivog, a opet šarolikog društva!” potvrdila je britanska glumačka zvijezda Richard E. Grant.
H&M Glenn Martens kolekcija bit će dostupna online na hm.com od 30. listopada.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.