Ako je „Seks i grad“ učinio više od ijednog modnog portala, časopisa i kritičara za promociju dizajnera odjeće i obuće, onda se Jimmy Choo nalazi visoko na listi najpromoviranijih brendova. Cipele bez kojih ova poznata ženska četvorka nije mogla i zbog kojih je glavna zvijezda serije - Carrie Bradshaw izlizala sve kartice, već godinama su simbol savršenstva.
Ne znamo kakva se to magija događa u Jimmy Choo tvornici, no samo brzi pogled na ove cipele dovoljan je da izmami uzdahe. A možda tajna njihovog enormnog uspjeha jednostavno leži u savršenom omjeru ženstvenosti, zavodljivosti i sofisticiranosti.
Ova britanska modna kuća osnovana prije dva desetljeća od strane dizajnera Jimmyja Chooa i Vogueove urednice modnih dodataka Tamare Mellon, danas je poznata i po svoji torbama, parfemima i ostalim modnim dodacima. Ipak, svjetske fashionistice najviše obožavaju njihove cipele, bez kojih nije mogla ni princeza Diana.
Koliko su ove cipele poznate dokazuje i činjenica da su nebrojeno puta bile kopirane pa je kompanija Jimmy Choo bila prisiljena podići sudske tužne i zaštiti svoje ime. Danas tako ima preko 400 dizajnerskih patenata na svoje ime.
Lista zvijezda koje obožavaju ove senzualne cipele nepregledna je. Sarah Jessica Parker voli ih nositi i privatno, Jennifer Lopez, Scarlett Johansson, Beyonce i Cate Blanchett često ih nose na crvenim tepisima, a svoj najdraži par, sasvim očekivano, imaju i ikone modernog sofisticiranog stila Kate Middleton i Victoria Beckham.
Mogli bismo zapravo reći da je Choo pionir u obuvanju celebrity dama, budući da je bio među prvim dizajnerima koji su outfite hollywoodskih zavodnica naglasili svojim cipelama i torbama. To je bio i odličan marketinški trik jer se crveni tepih pokazao kao idealna modna pista za prezentiranje Chooovih cipela. Danas ih nose sve dame, ali i gospoda istančanog ukusa, od starleta, glazbenika i glazbenica, preko glumaca i glumica do vođa država i ostalih političara.
I premda su potpetice s potpisom Christiana Louboutina godinama vladale i još uvijek vladaju svim bitnim eventima u Hollywoodu, to nije umanjilo ljubav poznatih dama prema cipela Jimmyja Chooa. Razlog tome je činjenica žena nikad ne može imati previše cipela, ali i filozofija koja se krije iza svakog pojedinog brenda. Dok su Louboutinke vrlo robusne i nametljive, Chooove cipele su vrlo decentne. Kada pogledate, njegove najpoznatije modele zajedno drže tek dva tanka remenčića, onaj oko gležnja i onaj na prstima. Choova cipela je zapravo tek vrlo lagana otvorena sandala, svedena na svoje najminimalnije elemente te je kao takva miljama daleko od ukrašene stiletto cipele kakvom je Louboutin opčinjen.
Upravo je reputacija ovog brenda kao ljubimca celebritija pomogla njegovu rapidnu ekspanziju. A cijeloj priči su, osim spomenutog „Seksa i grada“, pripomogle i kampanje koje su uvijek portretirale glamurozne, jake žene koje nose vrtoglavo visoke potpetice i luksuzne torbe, dok su iste uvijek fotografirali najveći modni fotografi poput Maria Testina, Petera Lindberga, Stevena Meisela i Terryja Richardsona.
Duh glamura kojim ove cipele odišu, vidljiv je i u metalik srebrnoj te zlatnoj, koja je tako karakteristična za ovaj brend. No, Chooova žena nije hladna glamurozna dama, ona je vječno zaigrana djevojčica, baš poput same Carrie Bradshaw koja ih je toliko popularizirala. Pa se tako među najpoznatijim modelima nalaze one s perjem, tigrastim i zmijskom printom te one s divljim floralnim uzorkom.
Osim seksi oblika i stylish dizajna, ovim ljepoticama u prilog ide i izvanredna izrada koja se bazira na staroj talijanskoj vještini izrade cipela. Vrhunske cipele kao što su ove prodaju se isključivo na top lokacijama, kao što su London, New York, Rim, Paris i Tokyijo i to samo u najluksuznijim četvrtima.
Danas ovu iznimno uspješnu tvrtku vodi glavni direktor Pierre Denis koji je u Jimmy Choo došao iz konglomerata LVMH - sinonima za luksuznu odjeću i obuću. Denis radi uz bok kreativnoj direktorici Sandri Chooi, nećakinji Jimmyja Chooa. Ona je pak radila uz svog ujaka na samom početku, dok je bila srednjoškolka, a Jimmy samo majstor u izrađivanju luksuznim cipela i tek se okretao prema jet set klijenteli. Nakon završenog St. Martinsa posvetila se karijeri dizajnerice te je 1996. kada je tvrtka osnovana odmah počela raditi na poziciji kreativne direktorice. U ovom trenutku može pohvaliti činjenicom da radi u jednoj od najprestižnijih modnih kuća.
Više slika pogledaj u galeriji...
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.