- Nakon majica s porukama, haljina koje smo nosili preko košulja i trapera u svim mogućim oblicima, ponovno imamo osjećaj da smo se vratili u srednjoškolske klupe
- Novi veliki povratnički trend su čupavi, krzneni, predimenzionirani šeširi kakvi su Jamiroquaiju bili zaštitni znak
- Uobičajene trendseterice i dežurni krivci za više manje sve što završi na samom vrhu liste najpoželjnijihkomada i ovoga su puta Emily Ratajkowski, Rihanna, Kendall Jenner i Bella Hadid
Čini se da se povratnički trendovi i dalje nastavljaju. Nakon majica s porukama, haljina koje smo nosili preko košulja i trapera u svim mogućim oblicima, ponovno imamo osjećaj da smo se vratili u srednjoškolske klupe, i to zahvaljujući čupavim, krznenim, predimenzioniranim Jamiroquai šeširima.
Za generaciju Z, kažemo Jamiroquai jer je upravo ovaj londonski funk i acid jazz band kojemu je na čelu bio Jay Kay ostao najzapamćeniji po krznenim bucket šeširima, nerijetko u jarkim bojama, od kakvih nas tjeme počne svrbiti pri samoj pomisli na njih, no ovoga puta nije Jay Kay onaj koji ih je vratio u središte pažnje, već su za to zaslužne brojne slavne ljepotice.
Uobičajene trendseterice i dežurni krivci za više manje sve što završi na samom vrhu liste najpoželjnijih i najpopularnijih komada i ovoga su puta Emily Ratajkowski, Rihanna, Kendall Jenner, Bella Hadid i Dua Lipa, a za razliku od čupavaca koje smo nosili prije dvadesetak godina, u središtu pažnje više nisu Kangolovi modeli, već oni brendova kao što su Emma Brewin i Adrienne Landau te dakako Zare kojoj ne promiče niti jedan trend.
Povratak ovog trenda jedva su dočekala i neka poznata lica koja su ga još davnih dana proslavila poput Missy Elliott, no za razliku od nje i nas koji bismo vrlo vjerojatno svoje nekadašnje primjerke mogli iskopati s roditeljskih tavana i mračnih zakutaka svojih ormara, većina onih koji će ovaj trend prigrliti vrlo će vjerojatno biti oni koji se, kada se prvi put pojavio, ni nisu bili rodili. No, kada se u obzir uzme cijena energenata koja i dalje obara visinske rekorde, možda vađenje ovih čupavih dodataka iz naftalina uopće nije loša ideja.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.