- Ivica Skoko predstavio je kolekciju proljeće/ljeto 2025., donoseći svjež izgled prilagođen svakodnevici, s naglaskom na stil bez pravila
- Nova kolekcija ističuće snage i samopouzdanje urbanih heroina svih generacija, a kombinira lepršave materijale i spaja nespojivo
- Kampanja snimana u nedovršenom prostoru Hrvatskog glazbenog zavoda simbolizira transformaciju klasike, baš kao i Skokina nova vizija ženstvenosti i mode
- Pročitaj više: Ivica Skoko održao odličnu reviju, a odlično su odjevene bile i gošće: Koja je zgodnija, Borna, Natalija ili Mia?
Domaći dizajner, poznat po raskošnim siluetama i kreacijama koje često viđamo na crvenom tepihu, Ivica Skoko predstavio je novu kolekciju za proljeće/ljeto 2025. Iako smo navikli na iznimno svečane Skokine kreacije, Ivica je napravio zaokret i iznenadio novim modnim izričajem. Najnovija kolekcija donosi novo lice brenda: svježe, moderno, hrabro, ali i dalje glamurozno. S razlikom što je ovaj glamur stvoren da se nosi – svaki dan. "Nove tkanine, nova konstrukcija, novi styling. Ovo je glamur novog doba, za žene kojima ne treba posebna prigoda da bi odjećom izrazile svoju ljepotu, snagu, ženstvenost, ljubav prema lijepom i glamuru," kazao je dizajner.
Fotograf: Zvonimir Ferina
Fotograf: Zvonimir Ferina
Kako bi cijela priča bila zaokružena, Ivica Skoko je predstavio i novu kampanju, u čijem su središtu priče urbanih heroina, žena koje se kreću kroz život odvažno i samouvjereno. Haljine nose s kožnim jaknama, čizmama, pa čak i traperom. Tu su kombinezoni, lepršavi materijali, komadi koji se mogu nositi u svakodnevnim prilikama. Nema više klasičnih večernjih protokola. Ovo je kolekcija za one koje miješaju stilove, spajaju nespojivo i upravo time plijene pozornost. Glamur je i dalje nit vodilja u odabiru materijala i načinu izrade, ali je sada razigran, nosiv i oslobođen strogih pravila bez puno ukrasa. Posebnu emociju kampanji daje i činjenica da je posvećena ženama svih generacija – ženama koje su svoje, drugačije, posebne i izazivaju oduševljenje. Upravo zato su zaštitna lica kampanje majka i kćer Buga Lešina i Marijana Kužina što šalje snažnu poruku povezanosti, stila i samopouzdanja.
Fotograf: Zvonimir Ferina
Fotograf: Zvonimir Ferina
Kako bi kampanja bila još posebnija, snimana je na jedinstvenoj lokaciji - Hrvatskom glazbenom zavodu. U vrijeme dok jedna od najljepših zagrebačkih zgrada prolazi promjenu u moderni, suvremeno opremljeni prostor koji će biti povijesni spomenik s modernim umjetničkim sadržajima, Skokine kreacije s novom porukom savršeno su se uklopile u nedovršene hodnike Hrvatskog glazbenog zavoda. „Počašćen sam što smo imali priliku snimati u ovoj zgradi iako još nije dovršena jer upravo to nosi snažnu poruku – novo lice klasike u nastajanju, baš kao i moja nova kolekcija. I baš kao i žene koje je nose“, izjavio je Ivica Skoko.
Fotograf: Zvonimir Ferina
Fotograf: Zvonimir Ferina
Fotograf: Zvonimir Ferina
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.