- U 2025. godini titulu najpoželjnije “it” torbice opasno osvaja Saint Laurent Icarino, profinjena manja verzija prošlogodišnjeg hita Icare
- Njezina mekana forma, minimalistička elegancija i praktična veličina su osvojile modne insajderice i slavne dame
- Spoj bezvremenskog dizajna i luksuza čini ga kandidatom za globalni status kultnog komada
- Pročitaj više: Osim dizajnerskih haljina, kod nas sad možemo unajmiti i dizajnerske torbice. Evo gdje i kako
U svijetu mode, gdje se trendovi mijenjaju brzinom svjetlosti, status it torbice rezerviran je za rijetke. To su oni modni dodaci koji nadilaze sezonu i postaju simboli stila, prepoznatljivosti i, naravno, luksuza. Dok 2025. godina donosi dvoboj između praktičnih maksi torbi i elegantnih minijaturnih modela, čini se da se jedan specifičan dizajn izdvojio iz mase i opasno se približio tronu najpoželjnijeg komada sezone.
Nova zvijezda je rođena
Čini se da je upravo Saint Laurent lansirao glavnog kandidata za hit torbicu 2025. godine. Riječ je o modelu Icarino, manjoj i profinjenijoj verziji prošlogodišnjeg hita, torbe Icare. Ovaj maleni model slijedi DNK svog prethodnika – odlikuju ga mekana, podatna forma, pročišćen izgled i minimalistička elegancija koja ga odmah svrstava u kategoriju bezvremenskih komada.
Zaobljena ručka neprimjetno se stapa s tijelom torbe, stvarajući meku i fluidnu siluetu. Iako je Icarino manjih dimenzija, idealan je za nošenje svih dnevnih potrepština, dodajući dašak luksuza odjevnoj kombinaciji. Modne insajderice i slavne dame već su ga prigrlile, a viđen je u verzijama od podatne crne kože i glatke smeđe brušene kože, potvrđujući svoju svestranost. Cijena ove torbe iznosi 2490 eura, što nije malo, ali za ovakvu slatkicu ćemo zažmiriti na jedno oko (i dići kredit?). Torba dolazi u nekoliko boja - crnoj, bež, maslinasto zelenoj, ružičastoj i sivoj.
Što torbicu čini 'it' komadom?
Da bi torba stekla kultni status, nije dovoljan samo potpis renomiranog brenda. Prema modnim stručnjacima, formula uspjeha je spoj nekoliko ključnih elemenata: vrhunska kvaliteta izrade, prepoznatljiva silueta i, možda najvažnije, odobrenje slavnih osoba. Jednom kada modni dodatak bude viđen na ikonama stila poput Zoe Kravitz, Jennifer Lawrence ili Hailey Bieber, gotovo je zajamčeno da će postati globalni predmet žudnje. Brendovi poput Bottega Venete ili The Rowa godinama grade reputaciju na temelju "tihog luksuza", dok drugi, poput Saint Laurenta, stvaraju instant klasike koji osvajaju na prvi pogled.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.