Moda

Half Moon torbica brenda The Row iza kojeg stoje blizanke Olsen definicija je prikrivenog luksuza

  • Mini torbica postaje sve veći simbol luksuza i modnih trendova koju prisvajaju brojni luksuzni modni brendovi pa je tako i s onim iza kojeg stoje blizanke Ashley i Mary-Kate Olsen
  • Model torbice Half Moon njihova brenda The Row postaao je svojevrsni statusni simbol, no nikako nametljiv
  • Donosimo detalje o ovoj torbici i po čemu je posebna i drugačija od drugih 

Za neke obožavateljice mode logotipi su sve, ali nasuprot ponosnim vlasnicama Balenciagine Hourglass torbe ili Jacquemusovog Le Grand Bambino, postoje i fashionistice koje preferiraju "tihi luksuz" The Row's Half Moon stila. Po uzoru na elegantne siluete iz 90-ih, ergonomski zaobljeni dizajn diskretno pristaje ispod ramena. Unutrašnjost obložena antilopom kontrastira vanjskom dijelu od talijanske kože, na kojem je utisnut najsitniji pečat marke koji ćemo vjerojatno ikada vidjeti. Trepnite i propustit ćete - to je cijela poanta. Veličina torbice je tolika da nismo sigurni da bi u nju stao najveći iPhone, no što manje torbice očito su trend luksuzne mode već neko vrijeme. 

Half Moon kao ulaznica u elitističko društvo

Mini model simbol je prikrivenog bogatog stila koji Mary-Kate i Ashley Olsen njeguju od osnivanja The Rowa 2006. Počevši od savršene majice kratkih rukava, dizajneri su nastavili stvarati cool minimalističku garderobu po paprenim cijenama. Klub vjernih fanova Rowa, koji uključuje Zoë Kravitz, Jennifer Lawrence i Kendal Jenner, sastoji se od kupaca koji su prvi put uronili u svijet brenda kroz kategorije obuće i torbi, a posebno vole Half Moon model koji je postao svojevrsni statusni simbol. 

Fendi Baguette Možda vas zanima Fendi Baguette torba je proslavila svoj 25. rođendan te je i dalje predmet žudnje Rubrika Moda Moda

Svjedočanstvo statusa Half Moona kao it torbice za one odabrane je činjenica da ju razne web stranice prodaju po cijeni većoj od njegove originalne koja dostiže gotovo 10.000 kuna. "The Row je jedan od onih brendova koji se čine kolekcionarskim", kaže Erica Wright, koja pomaže kupcima da pronađu Half Moons putem svoje aplikacije za pronalaženje luksuznih modnih komada, Sourcewhere. “Ne samo da kupujete nešto vječno, već postajete dio zajednice koja ima svijest o tome. Pomalo je poput neformalnog kluba članova, a nošenje jednog od njihovih komada daje vam insajderski pristup.”

Bottega Veneta: kako je brend bez budućnosti postao jedan od onih s najperspektivnijom?

 | Autor: The Row The Row The Row, Half Moon torbica (10.000 kn)

Dok će njegovi glasniji pandani postati relikti određenog razdoblja, ljepota Half Moona je u tome što je mogao biti na sceni 90-ih, a i dalje bi zadržao svoju vrijednost kao klasični komad. “Half Moon torbav je nešto kao prirodni dio vaše garderobe”, slaže se Wright. “Nedostatak logotipa, uzoraka i svijetlih boja stavlja ju u "sigurnu zonu". Današnji kupci manje pridaju važnost onome što je novo, a više tome koliko su bezvremenski i rijetki komadi.” Uz vjerojatnost da će vrijednost Half Moona rasti na platformama koje prodaju rabljene stvari, to je doista oklada na sigurno – nešto kao Chanel 2.55.

Photo: Instagram @personalshopperlondon

Komentari 0