- Kreacije vrhunskih modnih brendova osim prestižnog dizajna odlikuju se finim i kvalitetnim materijalima
- Tkanine koje za svoje kreacije koriste Louis Vuitton, Dior, Celine, Givenchy, Stella McCartney i drugi luksuzni brendovi sada će biti na raspolaganju i drugima i to po povoljnim cijenama
- Cijene se kreću od tri eura (23,00 kune) pa sve do 50 eura (378,00 kuna) po metru za finije materijale poput kašmira
U svijetu mode sada će se moći puno lakše moći dokopati dijela luksuznog modnog kolača. Naime, francuski koncern LVMH (Moët Hennessy - Louis Vuitton) s preko 60 luksuznih brendova među kojim su Louis Vuitton, Dior, Celine, Givenchy i Stella McCartney, pustio je u prodaju tkaninu po povoljnim cijenama.
Radi se o novim, neiskorištenim vrstama materijala koji se mogu pronaći na novoj online trgovini nona-source.com koja s radom krenula u ponedjeljak. Na raspolaganju je mnoštvo vrsta, uzoraka i boja tkanina koje su za sada namijenjene samo za europsko tržište. Mnoge će pomisliti kako se radi o pravom modnom bogatstvu!
Ipak, tkaninu ne može nabaviti baš svatko. Svoje zalihe mogu obnoviti poslovne osobe poput modnih dizajnera. Svaki korisnik prije kupnje proizvoda mora napraviti svoj račun gdje će između ostalog unijeti i podatke o svojoj tvrtki.
Zove nas proljeće: H&M je upravo lansirao najljepšu (i najodrživiju) cvjetnu kolekciju!
Potencijalni kupci (sretnici) mogu pretraživati prema vrsti tkanine, težini, namjeni i drugim kriterijima, a cijene se kreću od 3 eura (23,00 kune) po metru, primjerice za materijale za postavljanje, pa do 50 eura (378,00 kuna) po metru za prestižnije tkanine kakav je kašmir.
LVMH-ov potez dolazi u sklopu plana o sve većoj održivosti proizvodnje u sljedećih 10 godina. Osim toga, LVMH se obvezao i na preradu i recikliranje odjeće.
Ako i ne možeš smisliti način da dođeš do ovih finih tkanina, škoditi neće ako i samo baciš oko na ponudu – možda te baš neka tkanina inspirira za sljedeću kombinaciju.
Maja Šuput u svom prvom javnom nastupu nakon poroda za novi broj miss7 magazina otkriva otkud je došla ideja da se sin zove Bloom
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Miss7 dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Miss7 te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
ExtrenmeUslugazajma
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.