- Hrvatska modna scena bogatija je za novo ime – MIAMIA iza kojeg stoji dizajnerica Mia Bakunić, magistra inženjerstva modnog dizajna s Tekstilno-tehnološkog fakulteta u Zagrebu.
- Inspiriran bezvremenskom jednostavnošću, slobodom pokreta i ljepotom svakodnevice, MIAMIA je poziv na usporavanje i povratak suštini i jednostavnosti života.
- Brend je nastao iz potrebe za ravnotežom, moto je između udobnog i elegantnog, svakodnevnog i posebnog, nosivog i dugotrajnog.
Prva kampanja MIAMIA brenda nosi naziv "Summer, Unrushed", a snimljena je s modelom Anom Carević. Kampanja donosi vizualnu poeziju jednostavnosti: haljine koje prate pokret, oversized košulje koje lebde na ljetnom povjetarcu, lounge setovi koji spajaju estetiku i funkciju. Sve je napravljeno od prirodih materijala koji prate filozofiju brenda.
“Željela sam stvoriti komade koji neće zatrpavati ormar, već postati njegovi temelji. MIAMIA je brend za žene koje biraju udobnost, ali ne pristaju na kompromis kad je riječ o stilu”, kaže Mia, čija estetika kombinira funkcionalnost i senzibilitet modernog minimalizma. Vibe kampanje? Effortless slow summer, ležernost i dokolica na stylish način. Komadi koji prate tijelo, ali i raspoloženje. Prirodno svjetlo, pokret u visokoj travi, tišina interijera, poruka je jasna: manje je zapravo više i bolje.
Model ove kampanje je Ana Carević, fotografiju potpisuje Karlo Pavlić, a kreativno vodstvo Kristina Deranja. Dizajnerica ističe da se proizvodnja odvija u Hrvatskoj, u malim serijama i s fokusom na kvalitetu izrade.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.