- U najnovijoj Burberryjevoj kampanji, na sveopće oduševljenje žena i ponekog muškarca diljem svijeta, Adam Driver se pojavljuje gol do struka
- Drugu godinu zaredom, Adam se kao kentaur kojeg je klesao sam Michelangelo pojavljuje kao zaštitno lice parfema Burberry Hero
- Osim Adama, pažnju su nam privukla i ostala slavna lica koja su zasjala u glavnim ulogama najzanimljivijih kampanja poznatih brendova
Godinu dana nakon što je Adam Driver umalo srušio internet pojavivši se bez majice u reklami za Burberry u kojoj se transformirao u kentaura, kultni engleski brend je slavnog glumca odlučio ponovno angažirati za istu ulogu. U sklopu nove kampanje za parfem Burberry Hero, brend nam je na sveopće oduševljenje mnogih servirao proširenu verziju koju nismo imali prilike vidjeli prvi puta i koja će te u sekundi lansirati u svijet pokvarene mašte.
No, nije Burberry jedini koji je odabirom zaštitnog lica i zanimljivim vizualima privukao pažnju javnosti. Od Victoria’s Secreta do Pleasinga, dizajnerske kampanje i ove godine predvodi holivudska elita, a ovo su imena koja su nas najviše zaintrigirala.
Isadora Bjarkardóttir Barney za Miu Miu
Novoj generaciji super cool ambasadorica poznata je talijanska kuća dodala Björkinu kćer. Za Isadoru Bjarkardóttir Barney poziranje pred objektivom Juliena Martineza Leclerca je debitantska uloga modela, a ova se svestrana 19-godišnjakinja nešto ranije ove godine okušala i kao glumica pojavivši se zajedno sa svojom majkom u filmu ‘The Northman’ uz Nicole Kidman, Alexandera Skarsgårda i Anyu Taylor-Joy.
Elle Fanning za Paco Rabanne
Elle Fanning pridružila se dugom popisu muza španjolskog dizajnera kojeg su nekada favorizirale ikone stila iz 60-ih poput Françoise Hardy, Brigitte Bardot i Jane Birkin. U sklopu predstavljanja najnovijeg mirisa ‘FAME’, Paco je Elle najavio kao svoju posljednju 'it' djevojku rekavši kako ona ‘utjelovljuje samu bit ultramoderne ženstvenosti’.
Troye Sivano za YSL Beauty
Za razliku od brendova koji su odlučili igrati na sigurno, YSL Beauty je u maniri bogate i buntovne tradicije brenda još jednom odlučio pomicati granice pa je tako za svog najnovijeg američkog ambasadora izabrao Troyea Sivana. Australska pop zvijezda novo je zaštitno lice najnovije kozmetičke linije, a posebice njezine svježe lansirane Nu Lip & Cheek Balmy Tint.
FKA Twigs za Viktor & Rolf
Prije nego što je postala zaštitno lice novog mirisa Viktor & Rolf, FKA Twigs ga je prodavala. Britanska pjevačica upravo je najavljena kao ambasadorica novog parfema nizozemskog dizajnera 'Good Fortune’, a u nedavnom je intervjuu za InStyle otkrila kako je ova suradnja za nju bio slatki trenutak zatvranja punog kruga, budući je prije nego što je postala poznata radila u maloprodaji gdje je posebno prodavala kultni miris 'Flowerbomb' upravo ovog brenda.
Sydney Sweeney za Tory Burch
Američka dizajnerica nedavno je zvijezdu Euphorije proglasila svojom najnovijom ambasadoricom njihovih torbica i cipela za kojima luduju fashionistice diljem svijeta. Kampanju kojom je Tory predstavila cipele osmišljene još na početku njezine karijere i redizajnirane u skladu s modernim načinom života smjestila je u 70-e, a Sydney Sweeney je uloga žene koja popravlja svoj kabriolet negdje u pustinji Los Angelesa posebno oduševila, budući je i sama velika obožavateljica restauriranja oldtimera.
Bella Hadid za Balenciagu
Za predstavljanje nove jesenske kolekcije, kreativni direktor Demna angažirao je jednu od najpoželjnijih manekenskih zvijezda današnjice. Bella Hadid nas novom kampanjom vraća u nonšalantne analogne dane ranih 90-ih, a uz nju su sva svjetla reflektora ukrale Y2K traperice niskog struka, gole košulje i otrcani baloneri.
Winona Ryder za Marc Jacobs
Jedna od pionirki grungea ponovno se pojavila u kampanji Marca Jacobsa više od dva desetljeća otkako je ukrala više od 5000 dolara vrijednih dizajnerskih proizvoda sa Saks Fifth Avenue - uključujući i džemper iz Jacobsove kolekcije. Winona Ryder koja je veliki comeback ostvarila ulogom u seriji Stranger Things stala je pred objektiv Harleyja Weira, predstavljajući J Marc torbu i noseći arhivske komade brenda iz 90-ih.
Lila Moss za Versace – Fendi
Iako je kći jednog od najboljih svjetskih supermodela, Lila Moss voli stvari raditi na svoj način. Glumeći u posljednjoj Fendaceovoj kampanji - zajedničkoj suradnji Versacea i Fendija, 19-godišnjakinja je ponosno pokazala svoj mjerač glukoze u krvi dok je nosila haljinu s krem-crvenim uzorkom. Ona naime boluje od dijabetesa tipa 1, a korištenje najnovijeg modnog angažmana za podizanje svijesti o ovom stanju njezini su pratitelji dočekali s oduševljenjem.
Kaia Gerber za LOEWE
Loewe je predstavio eklektičnu mješavinu ambasadora u novoj kampanji koju je snimio legendarni njemački fotograf Juergen Teller. Uz Kaiu Gerber tako se u kampanji našao i Oscarom nagrađeni Sir Anthony Hopkins, glazbenik iz Saudijske Arabije Alewya, japanska paraolimpijska atletičarka Maya Nakanishi te američka kiparica Lynda Benglis.
Bella Hadid za Swarovski
Predstavljajući novu generaciju muza, austrijska je draguljarska kuća najavila Bellu Hadid kao svoju najnoviju ambasadoricu. Bella u novoj kampanji nosi razne neonske krojeve iz 90-ih - ružičasti korzet sa svemirskim punđama, zelenu majicu s kapuljačom prebačenom preko lica i žuto odijelo stilizirano sa super visoko zalizanim konjskim repom, sve, naravno, ukrašeno slojevima svjetlucavih Swarovski kristala.
Lily-Rose Depp za CHANEL
Osim neupitne ljepote, Lily-Rose Depp je od svoje majke Vanesse Paradis naslijedila i modni angažman od strane kultne pariške kuće. Uz nju se u kampanji pojavljuju i Margaret Qualley i Whitney Peak, a na crno-bijeloj fotografiji vidi se Lily kako glamurozno leži pored bazena, noseći sofisticirane sunčane naočale, visoke štikle i raskošan nakit i držeći novu torbu koja je debitirala na proljetnoj Chanel reviji.
Kim Cattrall za Farfetch
Farfetch je pažljivo osluškivao što ljudima najviše nedostaje i odlučio im vratiti Samanthu. Iako ‘Seks i grad’ ni na koji način nije podržao ovu suradnju, Kim Cattrall je, kako se čini, rado za ovu suradnju još jednom uskočila u ulogu koja ju je proslavila. Izgledajući jednako drsko kao i Samantha, Kim je snimljena u raznim modernim komadima, uključujući zlatni svilenkasti Prada kaput, najtraženiji dodatak ove sezone - trokutastu Prada torbu - i sofisticirani AREA blejzer.
Miley Cyrus za Gucci
Kao produžetak modne revije Love Parade u kojoj su Hollywood Boulevard učinili svojom pistom, kreativni direktor kuće Gucci, Alessandro Michele, u novoj je kampanji okupio Miley Cyrus, Snoop Doga, Jareda Leta, Beanie Feldstein iz Booksmarta i Jungjae Leeja iz Squid Gamea. Dok Miley uživa u komadu torte noseći neobičnu masku za lice, prozirni top i mrežaste čarape, Jared Leto, uslijed napada želje za slatkim sipa granule šećera u usta odjeven u klasično Guccijevo odijelo s leptir mašnom. Izrazito hedonistička i vrlo glamurozna zabava na koju svatko želi biti pozvan.
Lily Collins za Cartier
Lily Collins koja je prošle godine proglašena globalnim licem Cartierovih kolekcija nakita i torbica, pojavila se i u posljednjoj kampanji luksuznog brenda. U maniri velike ljubiteljice Cartiera Audrey Hepburn, predstavlja svoju najnoviju torbu - Panthère de Cartier, u klasičnoj crnoj, crvenoj, blijedo ružičastoj i zelenoj boji. Marlin Yuson, umjetnički direktor studija za dizajn modnih dodataka, blisko je surađivao s kiparima High Jewelleryja kako bi usavršio oblik zlatne kopče slova C i stvorio još jedan klasik neupitne sofisticiranosti koji će se nositi i desetljećima kasnije.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.