- Bon i Pon, pravim imenima Tsuyoshi i Tomi Seki, influenceri su u svakom mogućem smislu riječi
- U braku su više od četiri desetljeća, točnije 43 godine, zaljubljeni su jedno u drugo kao i prvog dana, a na Instagramu su postali prava senzacija otkako su mnogi 2016. krenuli pratiti njihove modne igre
- Naime, njih dvoje dijele fantastičan modni ukus, a njihove su kombinacije uvijek usklađene do posljednjeg detalja
Kada se spomenu influenceri, sigurni smo da gotovo nikome na pamet ne padnu ljudi koji su dovoljno stari da nam budu roditelji, a nekima i djedovi i bake, no Bon i Pon, pravim imenima Tsuyoshi i Tomi Seki, influenceri su u svakom mogućem smislu riječi. Baš kao što smo se nekada divili određenim zanimanjima i maštali o tome što bismo voljeli biti jednog dana kada odrastemo, danas gledamo fotografije ovog simpatičnog para i razmišljamo kako bismo, kada budemo nešto stariji, voljeli imati ovo što imaju njih dvoje.
U braku su više od četiri desetljeća, točnije 43 godine, zaljubljeni su jedno u drugo kao i prvog dana, a na Instagramu su postali prava senzacija otkako su mnogi 2016. krenuli pratiti njihove modne igre. Naime, njihov Instagram profil, nazvan Bonpon511 prema njihovim nadimcima iz djetinjstva i datumu njihovog vjenčanja, danas prati više od 900.000 ljudi i to iz najsimpatičnijeg mogućeg razloga - njih dvoje dijele fantastičan modni ukus, a njihove su kombinacije uvijek usklađene do posljednjeg detalja.
Par koji je danas u svojim 60-ima, upoznao se za jednog festivala dok su oboje bili učenici umjetničke škole u Tokiju. Tsuyoshi je nastavio raditi u dizajnu i marketingu, dok je Tomi odlučila ostati kod kuće s njihovom kćeri. Osim ljubavi jedno prema drugome, povezuje ih ljubav prema umjetnosti i sličnoj estetici, a što je i vidljivo iz njihovih objava. Fotografije svojih usklađenih stylinga objavljuje gotovo svakodnevno, uvijek su u sličnim komadima, uzorcima i bojama, a jednostavnost njihovih modnih odabira i sklonost krojevima koji odlično pristaju njihovom vedrom duhu i godinama priskrbila im je pohvale modnih komentatora i obožavanje svih onih koji sa zanimanjem prate što će iduće odjenuti.
Svoje fotografije uvijek snimaju iPhoneom postavljenim na fotografski stalak, na svakoj ih krasi osmijeh od uha do uha, a zahvaljujući slavi koju su na Instagramu stekli diljem svijeta, lansirali su i vlastiti asortiman odjeće i modnih dodataka nastalih kroz dizajnersku suradnju u japanskoj robnoj kući Isetan Mitsukoshi.
Na ovom se ludom putovanju, kaže Tomi, mogu zahvaliti svojoj kćeri, koja je snimila njihovu fotografiju i objavila je na svom Instagramu, a budući da je dobila mnoštvo komentara, predložila im je da otvore vlastiti račun. Nije ih trebalo puno nagovarati, a iako se polagano približavaju velikoj brojci od milijun pratitelja, sebe i dalje ne smatraju ikonama stila, kako ih mediji nerijetko nazivaju.
Veliki dio njihove garderobe dolazi iz Uniqla i sličnih high street brendova, a oni svoj stil opisuju kao jednostavne i pristupačne outfite koje svatko može kupiti. Odjevne kombinacije na stranu, nadaju se da će uvjeriti druge starije parove da bi odlazak u mirovinu trebao označiti početak drugog života te im pokazati da on može biti vrlo zabavan, a pogotovo ako ljudi pronađu nešto što vole raditi zajedno.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.