- U novoj Bershkinoj kolekciji trapera pronašli smo komade na koje malo tko može ostati ravnodušan
- Riječ je o trapericama, jaknama i prslucima neobičnog dizajna, koje krase upečatljivi prorezi
- Radi li se ovdje o modnom ludilu ili sjajnom primjerku 'clickbait mode' saznaj u nastavku
Španjolski brend ulične mode Bershka predstavio je mini kolekciju nazvanu 'Denim & Denim' koja donosi niz osebujnih komada trapera. Mahom je riječ o dvobojnim komadima nastalima kombiniranjem različitih nijansi ovog popularnog materijala. Na njih će se zasigurno odlučiti dame koje ne zaziru od upečatljivih 'statement' komada.
No, posebnu pažnju plijene komadi iz ove kolekcije koji su ukrašeni dodatnim prorezima. U ponudi su se tako našle dvobojne traperice mom kroja s prorezima na bedrima, a tu su i ravne traperice vrlo visokoga struka s nešto suptilnijim prorezima na bokovima. Cijena oba modela iznosi 230 kuna.
Primjeri: ravne traperice (229,90 kuna), dvobojne traperice (229,90 kuna)
Naš "neobični" favorit zasigurno je dvobojna traper jakna s prorezima u razini laktova za koju ćeš trebati izdvojiti 300 kuna. Doista, riječ je o komadu u koji se na našim ulicama viđa svaki dan, a u jednom takvom nedavno je prošetala i prolaznica čijeg se stajlinga možeš prisjetiti upravo ovdje.
Primjer: jakna (299,90 kuna)
Nadalje, u više je navrata napomenuto kako su prsluci doživjeli veliki modni povratak pa dizajneri nisu propustili u ovu mini kolekciju uvrstiti i dva primjerka traper prsluka s prorezima koji dolaze u dužoj i kraćoj verziji.
Primjeri: duži prsluk (279,90 kuna), kraći prsluk (228,90 kuna)
I dok su neki s oduševljenjem dočekali ovako 'pomaknuti' kolekciju, drugi izražavaju zgražanje te navedene modne komade smatraju neukusnima. No, uvrštavanje ovih naizgled kontroverznih modnih komada u novu kolekciju ne čudi ako uzmemo u obzir da je riječ o provjerenom mehanizmu privlačenja pažnje.
Naravno, svaka roba ima svog kupca te je neminovno da će neki kupiti ove komade jer im se sviđaju ili jer uz njihovu pomoć žele izazvati određenu reakciju. Ipak, spomenuti komadi sjajan su prikaz takozvane 'clickbait mode', osmišljene prvenstveno radi privlačenja pažnje. U ovom slučaju i loš publicitet je dobar publicitet. P.S. Nećeš vjerovati što sve modni brendovi rade da bi privukli tvoju pažnju.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.