- Brand Answer spaja svijet mode sa svijetom glazbe i umjetnosti te slavi žensko prijateljstvo i solidarnost na više razina
- Tako je i Dan Žena obilježio novom limitiranom kolekcijom SISTERHOOD vlastitog brenda Answear.LAB
- Jedan od centralnih aspekata kolekcije su majice i gornji dijelovi trenirki s otisnutim kolažima Anije Glik, talentirane poljske umjetnice koja je surađivala s najvećim modnim kućama
Nova kolekcija 'SISTERHOOD' (u prijevodu 'Sestrinstvo') donosi mnoštvo referenci i skrivenih simbola koji se odnose na sestrinstvo. Ružičasta boja vodi glavnu riječ i predstavlja bezuvjetnu ljubav i razumijevanje koju bi žene trebale pružiti jedna drugoj. K tome, ružičasta je istovremeno romantična i intimna, a u psihologiji ova boja predstavlja nadu – osjećaj da će sve biti u redu.
Ružičasta je također zaštitna boja dizajnerice feministice i modne ikone Else Schiaparelli čiji je rad nadahnuo dizajnere robne marke Answear.LAB.
Živahna nijansa smjele ružičaste krasi u ovoj kolekciji kožne kapute, satenske haljine, suknje od tila i ženska odijela. Popraćena je plavim traperom i futurističkom srebrnom bojom koja simbolizira budućnost i svijet snova. Uz atraktivne aplikacije na trapericama, jakne od trapera i nakit koji nadopunjuje cjelokupni dojam, svjetluca čak i odjeća – tu su srebrne bomber jakne, biker jakne, topovi i suknje.
Jedan od centralnih aspekata kolekcije su majice i gornji dijelovi trenirki s otisnutim kolažima Anije Glik, talentirane poljske umjetnice koja je surađivala s najvećim modnim kućama. Samo za Answear.LAB, Ania Glik osmislila je seriju od šest digitalnih kolaža sa sloganima koji odražavaju snagu sestrinstva.
Inače, Answear online trgovina koja nudi odabrane proizvode i ograničene kolekcije preko 500 svjetskih robnih marki. Među više od 200.000 proizvoda tamo možeš pronaći brdo poznatih vrhunskih robnih marki (Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Hugo Boss, Michael Kors, Valentino, Lacoste, Polo Ralph Lauren, Max Mara, DKNY, Carl Lagerfeld, Versace, Patrizia Pepe, Liu Jo, Pinko), poznate sportske robne marke i robne marke specijalizirane za boravak u prirodi (adidas, Nike, New Balance, Hoka One One, The North Face, Columbia, Salewa) i legendarne robne marke specijalizirane za proizvode od trapera (G-star, Diesel, Guess Jeans, Pepe Jeans, Levi's, Lee, Wrangler), kao i otkriti nove specijalizirane i dizajnerske robne marke koje u posljednje vrijeme postaju sve popularnije, kao što su Samsoe-Samsoe, Colourwear, The Kooples, Filling Pieces, Tiger of Sweden, Custommade, Muuv i Hoff.
Answear je osnovan 2011. godine, a zahvaljujući svom dinamičnom širenju trenutačno posluje na čak 11 europskih tržišta, a svoje usluge pruža više od 1,6 milijuna kupaca i postaje sve popularnijim zbog brze dostave i jednostavnosti kupovine.
Bogatu ponudu pogledaj na internetskoj stranici branda.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.