- Istraživanje je pokazalo da se ne treba previše vjerovati muškarcima koji nose ovakvu odjeću
- Naime, muškarce koji nose velike logotipe na košuljama ili majicama smatra se promiskuitetnijima te da su skloni prevari
- Znanstvenici su izvorno pretpostavili da će veliki luksuzni logotipi biti privlačniji ženama, jer se to može smatrati znakom bogatstva i moći
Svi znamo da knjigu nikada ne bi trebali prosuđivati prema koricama, ali nažalost ne drže se svi te poruke. Ljudi se neprestano osuđuju zbog vanjskog izgleda, uključujući odjeću i dodatke koje nose. Odjeća koju odabereš svako jutro mijenja način na koji te drugi doživljavaju, sve do nekih divljih pretpostavki o tvojem osobnom životu. Sve je otišlo toliko daleko da da je čak i jedno istarživanje utvrdilo je da nošenje jedne stvari kod muškaraca može navesti ljude da misle da su skloni varanju, čak i ako nikada nisu prevarili partnera.
Muškarci koji nose ekstravagantne modne marke s velikim luksuznim logotipima vjerojatnije će biti nepovjerljivi, pokazalo je istraživanje Sveučilišta Michigan. Istraživanje je naglasilo kako žene doživljavaju mušku odjeću. Istraživač studije, dr. Daniel Kruger, psiholog sa Sveučilišta Michigan, imao je 376 sudionika koji su ocijenili muškarce koji nose polo Ralph Lauren majice s velikim logotipom ili malim logotipom zbog niza čimbenika odnosa. Čimbenici su bili "često koketiranje", "svjesno udaranje po tuđem partneru", "dobar u brizi o djeci" i "najviše resursa posvećuje uzdržavanju obitelji".
Sudionici su muškarce koji su nosili velike luksuzne logotipe smatrali promiskuitetnijima i smatrali kako je vjerojatnije da će varati. Zapravo, prema istraživanju, ti su muškarci ocijenjeni sa "nižim zanimanjem za dugoročnu romantičnu vezu" i "višim zanimanjem za kratke seksualne odnose".
Također se smatraju manje pozdani da postanu roditelji
Kruger je izvorno pretpostavio da će veliki luksuzni logotipi biti privlačniji ženama, jer se to može smatrati znakom bogatstva i moći, dvije osobine važne za reprodukciju i izgradnju obitelji. Međutim, Kruger je zapravo otkrio da žene muškarce koji nose ove vrste košulja i majica vide kao osobe koje više ulažu u parenje nego u to da postanu roditelj.
Istinski test ljubavi: Ovaj par vezao se lisicama na tri mjeseca u pokušaju da spase svoju vezu
"Umjesto da budu pouzdan i iskren signal budućih očinskih ulaganja, prikazi isticanja luksuzne robe ponekad mogu predstavljati ulaganje u privlačenje partnera, što ide na štetu budućih ulaganja u potomstvo", objasnio je u izjavi.
Manji luksuzni logotipi činili su muškarce pouzdanijima
Studija se fokusirala na marku Ralph Lauren i njene poznate polo majice s kultnim mini logotipom i košulje koje sadrže njegovu veću verziju logotipa. Kruger je također sudionike pitao bi li radije nosili velike ili male logotipe u nizu scenarija.
Ispitanici u muškoj studiji rekli su da će vjerojatnije nositi majice s manjim logotipom kad po prvi puta pohađaju razgovor za posao ili se sastaju s roditeljima svog partnera, dvije situacije u kojima je važno izgledati pouzdano. No, u situacijama kada su se više bavili utvrđivanjem društvene dominacije - poput vodeće uloge ili privlačenja partnera - rekli su da će vjerojatnije nositi košulje s velikim logotipom.
Žene koje su sudjelovale u istraživanju nisu bile iznenađene rezultatima i složile su se.
Maja Šuput u svom prvom javnom nastupu nakon poroda za novi broj miss7 magazina otkriva otkud je došla ideja da se sin zove Bloom
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Miss7 dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Miss7 te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
manfred
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.