- U trgovinama baš ništa nije preopušteno slučaju
- Ambalaže proizvoda često su proizvod marketinške taktike, ponekad i na uštrb praktičnosti
- Sigurno si primijetila da su naranče gotovo uvijek pakirane u crvenim 'mrežicama', a u nastavku teksta skrenut ćemo pozornost i na još nekoliko trikova
Ambalaža hrane ne služi uvijek praktičnoj svrsi, vrlo često se radi o marketinškoj taktici. Jedan od primjera i klasična crvena mrežasta vrećica u koju se pakiraju naranče koje jednostavno uzmemo s polica marketa. Iako se ništa ne čini osobito u tom pakiranju, stručnjaci tvrde kako je ono posebno dizajnirano kako bi potaknulo kupce da kupe ovaj prehrambeni proizvod.
Narančasta boja u kombinaciji s crvenom najviše se ističe, u svakom slučaju više nego kada je uparena sa žutom, zelenom ili plavom. U slučaju naranči to zapravo znači da se iza uzorka crvene mreže plodovi čine još više narančasti što zapravo upućuje da proizvod svježiji i kvalitetniji. Iz toga razloga pakiranje grejpa i mandarina također se nalazi u crvenim mrežastim vrećama.
Kada je to moguće, limuni se pakiraju u mrežaste vrećice zelene ili plave boje jer se tako ističe žuta boja kore odnosno ponovo se plod ističe svojom svježinom i kvalitetom. Limuni u crvenim mrežastim vrećama djelovali bi narančaste boje. Zato će osim plave i zelene, limuni obično biti pakirani u žutim mrežicama, a limete u mrežicama koje odgovaraju njihovoj boji.
Ovaj trik pomoću kojeg marketi nastoje potaknuti na kupnju, može ti poslužiti kao predložak da istražiš i druge potencijalne trkove koji bi te mogli navesti da kupiš proizvod koji nisi planirala.
Poznato je i kako se obično skuplje varijante proizvoda stavljaju na police u ravnini očiju, a jeftinije varijante će biti raspoređene na policama koje se nalaze ispod i iznad.
Sitnice koje nisu neophodne, ne koštaju puno i zapravo ih je zgodno imati, u trgovinama se obično postavljaju u blizini blagajni kako bi potaknuli na impulzivnu kupnju.
Jesi li i ti primijetila još poneki trik kojim nas trgovine potiču na kupnju?
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.