Life&style 02. lipnja 2020.

Vježbaš, a nema rezultata? Ove dvije vježbe će potaknuti brži gubitak kilograma

Powered by:
  • Sada, više nego ikad, postali smo svjesni koliko je zdravlje važno i zato je miss7 pripremio specijal 'Moje lijepo zdravo tijelo' u kojem ćeš pronaći niz super savjeta za zdravlje i ljepotu
  • Danas je dan za vježbanje pa ti donosimo videa i upute za dvije super vježbe koje oblikuju tijelo, ali pomažu potaknuti gubitak kilograma
  • Izvodi ih redovito i na rezultate nećeš dugo čekati


Zar nije frustrirajuće kada vježbaš, tvrdoglavi višak se i dalje drži i rezultati se uopće ne vide, ni na vagi, ni na tvojojh figuri? Baš zato postoje neke vježbe koje malo ubrzaju cijeli taj proces, donosimo ti dvije u svojim verzijama - oznojit ćeš se, ali, vjeruj, rezultati neće izostati! 

 

Penjači

Ako vježbaš, a ne vidiš pomak neko vrijeme, pokušaj u svoju rutinu ubaciti - penjače, možda poznatije pod nazivom mountain climbers. Naime, mnogi treneri vjeruju kako su upravo penjači najbolja vježba za uvesti tjelovježbu u svoj život ili za promijeniti svoju dosadašnju rutinu.
Kako je pravilno izvoditi?
Započni u plank položaju tako da tvoji dlanovi budu u ravnini s tvojim ramenima. Noge neka budu ispružene iza tebe. Kada dođeš u navedeni položaj, naizmjenično počni povlačiti koljena prema prsima. Čini to 30 sekundi, zatim 20 sekundi odmaraj. Ponovi to tri do pet puta. Penjači su izvrsna vježba za izdržljivost, čvrstoću jezgre tijela i okretnost jer jednim jednostavnim pokretom pokreću cijelo tijelo.

 

Karate potezi

Ne moraš biti Bruce Lee da bi znala kako pravilno izvesti neke elementarne udarce iz borilačkih vještina, poput karatea i kickboxinga. Treneri ih često koriste kao kardio intervale ili u vježbama snage HIIT treninga jer na vrlo zabavan način oblikuju ruke i noge i aktiviraju cijelo tijelo ako ih se kombinira s drugim oblicima vježbe.

Udarci rukama

Jednostavni izbačaji ruku, klasični udarci mogu učiniti čuda za tvoje ruke. Možeš ih ponavljati u setovima, a vjeruj mi da ćeš i nakon jedne minute već osjetiti da ti ruke rade intenzivan posao. U klasičnim borilačkim vještinama, oni se izvode iz 'garda', koji sprječava udarce protivnika tako da postaviš stisnute šake ispred lica i gurneš bradu što bliže vratu i prsima. Noge se postave tako da je jedna naprijed, izbačena skupa s kukom i prednjom rukom (dešnjacima je to uglavnom lijeva).

Udarac se izbacuje iz ramena tako da kada ideš udariti protivnika, što dalje izbaciš ruke i šaku, a pritom se rotira cijeli gornji dio tijela, dok druga ruka 'čuva' lice od mogućeg protuudarca. Ali, u svom treningu ne moraš na ovaj način izvoditi te udarce. Bitno ti je samo da aktiviraš ruke i zategneš ih, pogotovo one dosadne 'šišmiš rukave' na nadlakticama - ne moraš se braniti ni od kakvog zamišljenog protivnika. 

Udarce možeš izvoditi s lagano savijenim koljenima, tek toliko da ih 'omekaniš' - kako izbacuješ jednu ruku prema naprijed tako ih lagano amortiziraš savijanjem koljena i vraćanjem prema gore prije novog udarca. Možeš i lagano kuk okrenuti za rotaciju trupa. Najefikasniji će biti kombiniraš li ih s nekom vježbom za donji dio tijela, poput čučnja. Zauzmi pozu visokog čučnja, pazi da ti koljena budu u ravnini s nožnim prstima (ne smiju prelaziti tu granicu), izbaci guzu prema natrag, ispravi leđa i udri!

Zapamti, kombiniranje gornjeg i donjeg dijela tijela u jednoj vježbi sagorijeva najviše kalorija.

Udarci nogama

Bočni, prednji, unatrag, sve su to udarci koji se koriste u svim borilačkim vještinama, a budeš li ih sve kombinirala izgledat ćeš kao ljudski švicarski nožić kada jednom uđeš u rutinu. Što više digneš nogu u udarcu, to će ti se više aktivirati mišići donjeg dijela trbuha, koji se većini žena kriju ispod izuzetno frustrirajućeg 'muffin topa'.
Kako su udarci nogama podosta zahtjevni jer moraš cijelo vrijeme imati sasvim ispruženu i napetu nogu, o kojem god obliku da se radi, bez opuštanja u koljenima (ako želiš isklesati te mišiće trbuha) uglavnom ih se ne kombinira s nekom vježbom za gornji dio tijela, bar u početku.

Ruke postavi tako da ti ne smetaju, negdje gore, u gardu ili savijene u laktovima, samo da ti se ne 'klatare' bez veze oko tijela. Uostalom, možeš ih koristiti i za ravnotežu jer ćeš ipak vježbe izvoditi izmjenama nogu nogu ili radeći samo na jednoj, što bi moglo biti dovesti do borbe s gravitacijom. 

Noge lagano savij u koljenima za amortizaciju i sada biraj: možeš naizmjenično izbacivati jednu pa drugu nogu u udarac prema naprijed, udarati bočno (ovo možeš i iz visokog čučnja), ili pak unazad (ovo je pak vrlo 'zeznuto' za one koji se bore s ravnotežom). Možeš i napraviti nekoliko ponavljanja na jednoj nozi pa onda prijeći na drugu. Vrlo je bitno držati leđa uspravno i nogu držati sasvim ravnom i zategnutom. U redu je ako ne možeš prebaciti nogu preko vlastite glave odmah u prvom pokušaju. Probaj ju dići u visini kuka, ili dokle ide, pa ćeš kasnije kroz istezanje i nove treninge napredovati sve više i više. 

Kako ne bi padala lijevo - desno, pobrini se da si osiguraš dobru potporu na stajaćoj nozi. Ove su vježbe odlične za uklanjanje celulita, jačanje mišića nogu i stražnjice, ali i za 'klesanje' mišića donjeg dijela trbuha na vrlo zabavan i dinamičan način.

Budi ustrajna i sretno! 

 | Autor: PR PR

 

 

Komentari 0