- Suradnje modnih i prehrambenih brendova nisu česte, ali su sve prisutnije, a inspiracija hranom već godinama obogaćuje modne piste
- Najnoviji primjer stiže iz Hrvatske – Lunilou i Bread Club udružili su snage i lansirali limitiranu kolekciju neutralnih modnih dodataka, uz dva gastro noviteta: ledenu matchu s borovnicama i slatki Honey Butter Toast
- Kolekcija i okusi dostupni su ekskluzivno u Bread Clubu u Frankopanskoj do 17. svibnja, a mnogi se već nadaju da će postati dio stalne ponude
Za razliku modnih suradnji, najčešće onih etabliranih dizajnerskih imena i high street brendova, suradnje između modnih i food brendova nešto su rjeđe, ali daleko od toga da su novitet. U industriji u kojoj je visoka moda dugo veličala isključivo mršavost, a hrana se gotovo smatrala tabuom, odjednom se dogodila konvergencija dvaju svjetova koja nije zaobišla ni naše prostore.
Ovo 'odjednom' treba shvatiti uvjetno jer je ipak riječ o trendovima koji su prisutni sada već nešto više od desetljeća. Kolekcije inspirirane hranom dominiraju modnim pistama već neko vrijeme. Još uvijek se sjećamo Chanel revije u režiji Karla Lagerfelda koji je 2014. inspiraciju pronašao u supermarketu; iste se godine Jeremy Scottov u debiju za Moschino poigrao s ikonografijom pop kulture prehrambenih brendova od McDonald'sa do Hershey'sa, a iako Jeremy Scott više nije kreativni direktor, Moschino je smjer kojim je krenuo ploviti nastavio i tijekom posljednjih nekoliko sezona. U hrani je inspiraciju pronašao i Jacquemus, a sjećamo se i genijalne dizajnerske suradnje Kate Spade x Heinz.
Posljednja suradnja koju možda nismo očekivali, ali nas je itekako ugodno iznenadila? Ona domaćih brendova Lunilou i Bread Club. Lunilou, brend poznat po održivoj modi i nježnom dizajnu, udružio je snage s Bread Clubom, stvorivši kolekciju koja spaja najbolje iz oba svijeta, a suradnja je, osim sjajnih modnih komada, iznjedrila i par ukusnih noviteta.
Izabel Kovačić, kreativna snaga iza Lunilou brenda, poznata je po stvaranju bezvremenskih komada izrađenih od prirodnih materijala, koji obavezno dolaze u neutralnim tonovima, a filozofija njezinog brenda savršeno se uklopila u estetiku Bread Cluba, zagrebačkog obožavanog gastro kutka koji posljednjih godina nezaobilazna destinacija za ljubitelje kvalitetnog kruha i moderne pekarske tradicije.
Foto: Krešo Jović
Foto: Krešo Jović
Foto: Krešo Jović
Foto: Krešo Jović
Rezultat ove kreativne suradnje je limitirana kolekcija koja uključuje pamučne majice s minimalističkim dizajnom, platnene torbe savršene za odlazak u shopping, na plac, ali i za svakodnevnu upotrebu te kape u neutralnim tonovima, no suradnja nije stala samo na modnim dodacima. Naime, Bread Club je ovim povodom ponudu obogatio dvama ukusnim novitetima - Matcha Meadow Boostom, ovježavajućom ledenom matchom s borovnicama, te Honey Butter Toastom, prefinim spojem hrskavog toasta, topljenog maslaca i meda iliti ultimativnim comfort foodom koji će zadovoljiti i najzahtjevnija nepca.
Foto: Krešo Jović
Foto: Krešo Jović
Foto: Krešo Jović
Foto: Krešo Jović
Kolekcija je, kao i dva gastro noviteta, dostupna ekskluzivno u Bread Clubu na adresi Frankopanska 2 u Zagrebu, i to do 17. svibnja, no iskreno, vjerujemo da nismo jedini koji smo poželjeli da ova jedinstvena matcha i ukusni toast postanu stalan dio ponude.
Foto: Krešo Jović
Foto: Krešo Jović
Foto: Krešo Jović
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.