- Kampanja #pinkypromiss koja potiče na samopregled dojki ulazi u svoju drugu godinu!
- 600 žena dobilo je danas e-mail kojim ih pozivamo u drugu godinu #pinkypromiss-a
- Zaštitno lice ovogodišnjeg projekta je bend Nipplepeople koji su svojim jedinstvenim pristupom glazbi do sada pokazali kako znaju stavljati naglasak na važne stvari
Naša kampanja #pinkypromiss o podizanju svijesti o važnosti samopregleda za rano otkrivanje raka dojke ulazi u drugu godinu uspješnog projekta koje se provodio i na našim portalima 24sata – miss7, missZDRAVA i missMAMA. Tijekom kampanje smo poticali dogovor između dvije prijateljice da će jedna drugoj biti međusobna podrška u borbi protiv raka dojke, a ako već nisi, pozivamo te da se i ti uključiš u ovaj projekt kojemu je dodijeljena i prestižna nagrada MIXX-a Festivala Dani komunikacija.
Sve što trebaš napraviti je sklopiti s prijateljicom #pinkypromiss na stranici pinkypromiss.24sata.hr, a prijateljica i ti tijekom cijele godine primat ćete newsletter podsjetnike za redoviti samopregled. Koliko je redoviti i konturirani samopregled važan govori i činjenica da 90 posto oboljelih preživi ako se rak dojke otkrije dovoljno rano.
Na ovaj važan korak u sklopu našeg projekta do sada se odlučilo 600 hrabrih i osviještenih žena, a upravo su one postale naše ambasadorice kojima i povjeravamo plemenitu ideju širenja kampanje i svih njih 600 dobile su danas e-mail kojim ih pozivamo u drugu godinu kampanje #pinkypromis
Sretni smo i što će nam ove godine u ostvarenju našeg cilja podršku dati i elektropop grupa Nipplepeople. Misteriozni bend koji već 10 godina skriva svoj identitet kako bi dao naglasak na važne stvari, poput svog stvaralaštva, spreman je o sebi otkriti ipak malo više, a sve kako bi podržao projekt. U bendu su naglasili kako je ovo prva medijska suradnja na koju je Nipplepeople pristao te se odlučio uključiti u ovu kampanju jer temu prevencije raka dojke smatra važnom.
Istaknuli su da im je žao što zbog situacije s koronavirusom kampanju nije mogao pratiti veliki humanitarni koncert te da se nadaju da će to ispraviti sljedeće godine.
Velik doprinos našoj kampanji prošle godine dala je Ida Prester koja je odvažno stala pred kamere i u organizaciji udruge Nismo same snimila prvi edukativni video o samopregledu dojki.
"Učinak je postignut, puno se priča o ovoj kampanji, jako puno ljudi je dijelilo ovaj sadržaj, a puno žena se prvi put samopregledalo radi tog videa. Jednostavna ideja, a rezultat nevjerojatan. Voljela bih da se i druge javne osobe bez srama priključe sljedećem krugu kampanje. Nije strašno, stvarno, a spasiti nekome život je osjećaj koji se ne može mjeriti ni sa čime", zadovoljna je Ida postignutim rezultatima.
Naša kampanja #pinkypromiss postigla je izvrsne rezultate te ono najvažnije, javilo se 9 žena koje su zahvaljujući kampanji pronašle kvržicu.
Pozivamo te da se i ti uključiš u ovu kampanju, redovito radi samopregled grudi i potakni svoje prijateljice na sklapanje pinky obećanja. To možeš obaviti na stranici pinkypromiss.24sata.hr, gdje te očekuju i druge edukativne informacije. Naravno, ako pronađeš kvržicu, obavezno se odmah javi svom liječniku,
Kampanja je lansirana pod pokroviteljstvom Merkur osiguranja i u suradnji s udrugama Sve za nju, Europa Donna i Nismo same.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.