Life&style 17. travnja 2020.

Naša kampanja s Idom Prester za rano otkrivanje raka dojke osvojila je važnu nagradu!

Pixsell.
  • Naša javno-zdravstvena kampanja #Pinkypromiss potiče na samopregled dojki, a zaštitno lice je Ida Prester
  • Kampanja je prepoznata te joj je i unatoč koronavirusu, zbog kojeg su prekinute sve javne manifestacije, putem digitalne platforme dodijeljena prestižna nagrada MIXX-a Festivala Dani komunikacija
  • #Pinkypromiss je pokrenuta u suradnji s Klinikom za tumore KBC-a Sestre milosrdnice, udrugom EUROPA DONNA, NISMO SAME i SVE ZA NJU, uz podršku Rochea Hrvatska, a nagrađena je u finalu kategorije Best publisher Long-form Native

Naša kampanja koju smo pokrenuli prije nešto manje od godinu dana, s ciljem podizanja svijesti o važnosti samopregleda za rano otkrivanje raka dojke, provodila se na našim portalima 24sata – miss7, missZDRAVA i missMAMA, a nastavit će se i nakon osvajanja ove prestižne nagrade. I zato te pozivamo da se i ti uključiš, ukoliko već nisi. 

Tijekom kampanje smo poticali dogovor između dvije prijateljice, naših čitateljica, da će si biti međusobna podrška u borbi protiv raka dojke. U finalu spomenute kategorije 24sata je dominirao s čak četiri svoje kampanje, dok su se u istoj kategoriji našle i kampanje Nove TV i Tportala. Pobjedničkom je proglašena upravo naša kampanja #pinkypromiss. Iza ove uspješne kampanje stoji Native studio 24sata.

Ida Prester je bila zaštitno lice ovog vrlo važnog projekta i dio je edukativne kampanje čiji je cilj podizanje svijesti o nužnosti redovitog samopregleda dojki – jednostavne i brze metode koja može spasiti život te omogućava rano otkrivanje raka dojke. Prester je otkrila što ju je ponukalo na ovaj odvažan i plemenit pothvat snimanja samopregleda dojki. "Moji roditelji su preboljeli karcinom. To kod nas u obitelji nije tabu tema, otvoreno se pričalo o tome. Bez ikakve dileme sam pristala snimiti kampanju. Ako su ičemu ikad moje gole grudi mogle poslužiti, onda je to bilo za ovu priliku."

"Učinak je postignut, puno se priča o ovoj kampanji, jako puno je dijelilo ovaj sadržaj, a puno žena se prvi put pregledalo radi tog videa. Jednostavna i jeftina ideja, a rezultat nevjerojatan. Voljela bih da se i druge javne osobe bez srama priključe sljedećem krugu kampanje. Nije strašno, stvarno, a spasiti nekome život je osjećaj koji se ne može mjeriti ni sa čime".

Do veljače ove godine pet čitateljica se javilo i reklo da im je samopregled na koji ih je potaknuo video i kampanja #Pinkypromiss spasio živote. Kampanja se nastavlja dalje, a kako bi čitateljice stvorile naviku samopregleda, pozivane su na #pinkypromiss – dogovor između dvije prijateljice da će si biti međusobna podrška u borbi protiv raka dojke.

Naša Kampanja #pinkypromiss postigla je izvrsne rezultat 225.000 pregleda micrositea, više od 180.000 pregleda edukativnog videa te ono najvažnije, pet spašenih života čitateljica kojima je zbog #pinkypromiss-a otkriven rak dojke u ranoj fazi. Pozivamo te da se i ti uključiš u ovu kampanju, redovito radi samopregled grudi i potakni svoje prijateljice na sklapanje pinky obećanja.

 

Komentari 0