Life&style

Što misliš koliko čučnjeva Hrvati mogu napraviti u 30 sekundi? Brojka nas je poprilično iznenadila

  • Više od 40% Hrvata je fizički aktivno, a jesu li Hrvati uistinu sportska nacija, ispitali su Borotalco, MediaCom i Go2Digital koji su u suradnji s Polleo Sportom kreirali prvu sportsku, interaktivnu kampanju
  • U okviru kampanje ''Activeiraj se uz Borotalco Active'' prolaznici su dobili priliku izmjeriti koliko čučnjeva mogu napraviti u 30 sekundi, a rezultat je impresivan! 
  • Osim što su testirali svoju formu, svi sudionici nagrađeni su novim Borotalco Active dezodoransom i kuponom s popustom u Polleo Sport poslovnicama

Da se vježbati mora, znaju i ptice na grani, a čini se kako je pandemija mnoge potaknula da se probude i izađu iz svoje zone komforta. Istraživanja pokazuju da je više od 40% Hrvata aktivno, odnosno bavi se sportom. Od toga 12% njih trenira tri do četiri puta tjedno, dok 9% to čini pet puta tjedno ili češće. Očekivano, u toj skupini kao najaktivnije se izdvajaju osobe u dobi od 15 do 30 godina. Kada je riječ o spolu, fizička aktivnost podjednako je zastupljena kod muškaraca i žena. 

S obzirom na to da nas se nerijetko spominje u kontekstu strastvenih zaljubljenika u sport i aktivan lifestyle, Borotalco je odlučio provjeriti je li to zaista tako, i to pomoću inovativne Go2digital tehnologije koja prepoznaje sportsku vježbu i ljudski pokret te po prvi put u Hrvatskoj omogućuje takav oblik interakcije s ekranom.  | Autor: PR/s.Oliver PR/s.Oliver

Naime, u svrhu ovog malog „istraživanja“, Borotalco, MediaCom i Go2Digital u suradnji s Polleo Sportom kreirali su prvu sportsku, pokretom upravljanu, interaktivnu kampanju za mjerenje čučnjeva. Cilj je bio na većem broju odabranih urbanih lokacija potaknuti prolaznike da budu aktivni. U okviru kampanje Activeiraj se uz Borotalco Active prolaznicima je omogućeno da izmjere koliko čučnjeva mogu napraviti u 30 sekundi. Osim što su testirali svoju formu, svi sudionici nagrađeni su Borotalco Active dezodoransom i kuponom s popustom u Polleo Sport poslovnicama.  | Autor: PR/s.Oliver PR/s.Oliver

Jedinstvena i inovativna kampanja trajala je 14 dana, a marljivi sudionici napravili su više od 30.000 čučnjeva. Ova impresivna brojka definitivno je potvrdila i opravdala titulu sportske nacije!

Borotalco Active dezodorans: nezaobilazan dodatak u sportskoj torbi 

Dezodorans Active zahvaljujući inovativnoj tehnologiji Odor-Converter™ sadrži mikrokapsule koje uslijed znojenja i kretanja oslobađaju dodatan miris za osjećaj dugotrajne svježine. Učinkovitost najnovijeg proizvoda u Borotalco asortimanu testirana je u različitim oblicima fizičkog napora, a dostupan je u tri očaravajuća mirisa: Citrus & Lime, Sea Salts i Mandarin & Neroli. Svoj Borotalco Active možete pronaći u Polleo Sportu te svim drogerijama i većim trgovačkim lancima.

Sponzorirani sadržaj: missMIND za miss7

Photo: PR/s.Oliver

Komentari 0