- Glavna urednica miss7 brenda Tonkica Zlački našla se skandaloznoj situaciji koja joj se upravo dogodila u Opatiji, u kojoj je namjeravala provesti opušten vikend sa svojom malodobnom kćeri
- Rezervirala je smještaj u prestižnom hotelu Imperial za kojeg se ispostavilo da je zatvoren, a to su Tonkica i njezina 8-godišnja kći saznale nakon što su "poljubile vrata"
- Premda je hotel zatvoren, smještaj u njemu moguće je i dalje najnormalnije rezervirati preko raznih online platformi ali i preko službene stranice hotelske grupacije koja ga vodi
- Na vratima hotela stoji obavijest da je hotel zatvoren i piše broj telefona na koji se treba javiti. Zaprepaštenim gostima se pozivom na taj broj nudi smještaj u alternativnom hotelu pod klasičnom ucjenom "uzmi ili ostavi"
Turistička sezona je u punom jeku, no stara dama hrvatskog turizma Opatija ne može se pohvaliti rezultatima na razini prethodnih godina. Prema pisanjima lokalnih medija, turistički djelatnici u Opatiji žale da je ovogodišnja sezona “katastrofalna” i “dvostruko lošija od lanjske”. Budući da na cijelom Jadranu trenutačno traje žustra borba za svakoga gosta, posebno iznenađuje događaj koji je šokirao glavnu urednicu miss7 brenda Tonkicu Zlački.
Naime, u društvu maloljetne kćeri zaputila se Opatiju, gdje je rezervirala smještaj u prestižnom Remisens Premium Heritage Hotelu Imperial. Riječ je o jednom od najstarijih opatijskih hotela smještenom uz samo obalu nedaleko od gradskih znamenitosti, a koji se može pohvaliti i podatkom da je drugi sagrađeni hotel na hrvatskoj obali. Spomenuti povijesni hotel nadaleko je poznat Opatijcima i njihovim gostima, no Tonkica Zlački se iznenadila kada ju je po dolasku na vratima dočekala obavijest - kako je hotel zatvoren!
Dovedeni su pred gotov čin
"To je prevara, dovode se ljudi u zabludu. Nije to traljavost, to je ciljana prevara da te tu dovedu i stave pred gotov čin. To je skandalozno", započela je svoju ispovijest glavna urednica miss7 brenda.
"Izabrala sam taj hotel, nisam željela drugi. Radi se o tome da čovjek nešto za svoj novac bira. Željela sam biti u blizini plaže na koju već godinama dolazim sa svojom obitelji. No, to ni nije ključno, ključno je da je čovjek nešto odabrao, ponuđeno mu je da to rezervira, potom dolazi tu gdje na vratima na A4 papiru stoji kako je hotel zatvoren", nastavlja svoju ispovijest čitateljica.
Kada je stupila u kontakt s djelatnicima hotela otkrila je kako je njezina rezervacija preusmjerena na Remisens Premium Hotel Ambasador, koji je također jedan od hotela u sklopu kompanije Liburnija Riviera Hoteli. "Oni ti kažu da su te samoinicijativno prebacili u neki drugi svoj hotel, uopće nije važno koja je kategorizacija premda taj alternativni hotel ima pet zvjezdica. No, mene to nije zanimalo budući da on nije na lokaciji koju sam željela, niti je to hotel koji sam izabrala. Da sam željela taj hotel, rezervirala bih ga", ispričala je otkrivši kako gostu u tim trenucima preostaju samo dvije stvari - prihvatiti ponuđeni smještaj ili potražiti drugi.
"Potpuno suludo. Oni prodaju nešto što ne postoji. To je glavna stvar. Nemaš kao potrošač nikakvu kontrolu nad ovim procesom već te oni ubacuju u smještaj koji njima odgovara te pritom ne reguliraju cijenu ni na koji način", zaključuje Tonkica.
Ova situacija nije izdvojeni slučaj
Odlučili smo provjeriti cijelu priču te smo se zaputili na Booking.com gdje smo uspješno i sami rezervirali smještaj u Hotelu Imperijal. Nadalje, odlučili smo provjeriti raspoloživost smještaja u ovom hotelu i na stranicama drugih online oglašivača (RevNGo, Uniline, Agoda) te smo u tome i uspjeli. Štoviše, pokazalo se kako se smještaj može rezervirati i na službenim stranicama Liburnija Riviera Hotela, grupacije u čijem se vlasništvu hotel i nalazi, što jasno pokazuje da nije riječ o slučajnoj pogrešci. Također, na službenim stranicama grupacije nije objavljen podatak o tome kako je spomenuti hotel zatvoren.
Stoga smo, kao potencijalni gost, kontaktirali rezervacijski centar Liburnija Riviera hotela koji nam je potvrdio kako je Hotel Imperijal zatvoren. Na pitanje o tome kako je moguća rezervacija smještaja u hotelu koju uopće nije otvoren službenica je odgovorila sljedeće. "Riječ je o odluci na višoj razini. Svi gosti budu preseljeni u Hotel Ambasador. Riječ je o hotelu s pet zvjezdica". Razloge zatvaranja Hotela Imperijal pritom nam nisu mogli otkriti.
Ovakvu skandaloznu poslovnu praksu Liburnia Riviera hotelske grupacije, koja u Opatiji drži čak 10 hotela, teško je razumjeti. Prema našim informacijama ovakve metode nisu samo posljedica krize nakon epidemije koronavirusa, već su se ovakve situacije događale i ranije, ali van sezone.
Tako su radi smanjenja gubitaka u Liburnia Riviera hotelima najnormalnije odlučili iznajmljivati smještaj u objektima za koje svjesno znaju da su zatvoreni. I da će goste koji su svojom voljom i svojim novcem odabrali upravo taj objekt, na licu mjesta metodom "uzmi ili ostavi" premjestiti u neki drugi hotel koji hotelskoj grupaciji u tom trenutku najviše odgovara. Doista skandalozno...
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Miss7 dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Miss7 te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
manfred
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.