- U slopu milanskog tjedna dizajna, šest je studija za dizajn interijera preuredilo prostorije u L'Appartamentu iz 30-ih za platformu Artemest
- Cilj je bio prikazati vlastiti stil, ali i aktualne trendove, uređujući tek jednu prostoriju ovog nestvarno lijepog stana u luksuznoj milanskoj četvrti 5Vie
- Rezultat je uistinu nestvarno lijepo osmišljen stan koji je na najčarobniji način spojio staro i novo, slaveći pritom autentičnu talijansku ljepotu
Šest studija za dizajn interijera, uključujući i prestižne Kingston Lafferty Design te T.ZED Architects, preuredili su sobe u L'Appartamentu iz 30-ih za platformu Artemest u sklopu milanskog tjedna dizajna. Svaki je studio pritom koristio namještaj, rasvjetu i umjetnine brojnih brendova, dizajnera i umjetnika predstavljenih na platformi Artemest, a sve kako bi prikazali vlastiti stil, ali i aktualne trendove, uređujući tek jednu prostoriju ovog nestvarno lijepog stana u luksuznoj milanskoj četvrti 5Vie.
"Željeli smo oživjeti ovaj zadivljujući stan i pokazati kako različiti studiji za dizajn interijera, svaki sa svojim stilom i pristupom dizajnu, mogu surađivati s Artemestom, kako bismo stvorili inspirativne i iznenađujuće interijere koji slave autentičnu talijansku ljepotu", poručila je Ippolita Rostagno, osnivačica Artemesta.
T.ZED Architects sa sjedištem u Dubaiju osmislio je predsoblje stana, a nastojeći očuvati karakter sobe, dodavanjem nekolicine pažljivo odabranih komada stvorili su prekrasan uvod u još ljepši ostatak priče. Studio je odabrao kombinaciju namještaja u prljavo bijeloj, krem i smeđoj boji, uključujući bakrene i kožne detalje koji su na najljepši način istaknuli bogate zelene originalne tapete.
U susjednoj prostoriji, studio Kingston Lafferty Design sa sjedištem u Dublinu imao je za cilj podsjetiti posjetitelje kakva bi dnevna soba trebala biti, a odabir je pao na postavljanje skulpturalnog monolitnog bloka koji izgleda kao da svijetli mekim zlatnim sjajem u samo središte prostora. Blok dijeli sobu u dva odvojena dijela te obuhvaća prostor naglašen zrcalima koji je studio opisao kao 'galeriju svjetla' pa je tako s jedne strane bloka neformalna dnevna soba s velikim komadima namještaja u jarkim bojama, uključujući i Osaka Blue kauč Pierrea Paulina za La Cividinu, dok su drugu stranu odjenuli u bogatu paletu nijansi dragog kamenja uz koje je stvorena dekadentnija atmosfera.
Studio Moniomi sa sjedištem u Miamiju preuredio je veliku terasu koja vodi iz dnevnog boravka, a cilj je bio osmisliti vanjsku sobu koja će ostavljati dojam zatvorenog prostora. Studio je koristio kombinaciju tapeciranih komada velikih dimenzija te rešetkastih i grafičkih crnih i bijelih uzoraka, ublaženih bujnim zelenilom kao referencom na prostor na otvorenom. Bogate, zasićene boje i slojevitost uzoraka u koje je odjenut i stol Nuovola 01 Maria Cucinella za Officine Tamborrino, predstavljaju hispanoameričke korijene studijai u samom su središtu ove dizajnerske priče.
Blagovaonicu je osmislila američka dizajnerica Nina Magon, poigravajući se monokromatskim nijansama kako bi pojačala autentičnost izvornih završnih obrada, a prostoru je dodan skulpturalni namještaj poput blagovaonskog stola Trompe-l'oeil Trois studija DelMondo iznad kojeg je objesila niz visećih svjetiljki Flow[t] Nao Tamure za WonderGlass.
Za izgled spavaće sobe zaslužan je studio Styled Habitat sa sjedištem u Dubaiju koji je zaronio duboko u povijest 30-ih kako bi prenio romantiku iz tog vremena u moderno doba i dočarao osjećaj bezvremenskog glamura. Kako bi dočarao eksperimentalne i avangardne trendove europskog modernizma, studio je suprostavio novo i staro, a neki od ključnih detalja uz raskošan krevet sa stiliziranim stupovima svakako je stolica Hermanna Czecha za bečki Gebrüder Thonet pažljivo uparena uz komade poput muranskog lustera Calle Pinzi s potpisom Luci Italia.
Posljednji dio ove predivne priče je dugi hodnik kojeg je osmislila pariška dizajnerica interijera Anne-Sophie Pailleret, odjenuvši ga u predivnu teksturiranu Tra1100 tapetu koju je ručno izradio talijanski La Scala Milano Wallcovering, a kao odličan su kontrast odabrane podne geometrijske Alfabeto pločice Margherite Rui za Ninefifty. Zidovi su dodatno ukrašeni Ninfea zidnim svjetiljkama Giovannija Botticellija u suradnji s Paolom Paronetto, a zahvaljujući kojima ovaj hodnik neodoljivo podsjeća na kakvu galeriju s izloženim umjetninama.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.