Life&style 18. siječnja 2022.

San i apetit su povezani: ako kasnije ustaneš, lakše ćeš odoliti komadu kolača

Koliko treba spavati ako želiš smršavjeti
Shutterstock. Koliko treba spavati ako želiš smršavjeti
  • Svako jutro muku mučiš s ranim ustajanjem? 
  • To bi definitivno nekako trebala promijeniti
  • I to zato kako bi izbjegla žudnju za hranom koja će uslijediti 

Mhmmm, a sad još komadić čokolade... Ili možda nekoliko finih bombona? A posljednji obrok nije bio baš tako davno. Međutim, sljedeći napad žudnje za hranom je opet tu... Čini ti se poznato? Onda bis trebala pustiti da ti sutra budilica zazvoni nešto kasnije!

Svi znamo (nažalost!) da osobito često posežemo za zašećerenim grickalicama kad se nismo dovoljno naspavali. Međutim, znanstvenici su sada u istraživanju otkrili koliko nam je dodatnog sna potrebno kako bismo podlegli manjem broju takvih žudnji za hranom tijekom dana.

Istraživanje je pokazalo da su ljudi koji ujutro ne mogu ustati iz kreveta pametniji od prosjeka

via GIPHY

Znanstvenici su usporedili dvije testne skupine

U studiji King's Collegea u Londonu znanstvenici su usporedili dvije skupine sudionika. Jedna grupa dobila je stručno savjetovanje o spavanju, što je rezultiralo povećanjem dnevnog trajanja sna ispitanika. Dodatni san bio je između 52 i 90 minuta po osobi. Sudionici kontrolne grupe, s druge strane, nisu mijenjali svoje navike.

Rezultat: nakon promjene, oni koji su duže spavali konzumirali su dnevno 10 grama (!) šećera manje nego prije. Istovremeno su također konzumirali manje ugljikohidrata od usporedne skupine.

Zaključak: ako želiš smršaviti (ili se jednostavno zdravije hraniti), trebala bi pomno pogledati svoje navike spavanja – i možda pokušati odspavati dobar sat pa čak i do 90 minuta više.

Možda vas zanima... Izgubila je više od 50 kg na keto dijeti, ali ju iz ovih razloga nikada ne bi ponovila Rubrika Life&style Life&style

U većini slučajeva, naravno, vjerojatno je praktičnije (premda manje primamljivo) od kasnijeg ustajanja jednostavno ranije otići u krevet. Primjenjuje se sljedeće: po mogućnosti bez treperenja TV-a u pozadini te u manje-više isto vrijeme. Isprobaj to već večeras!  Želimo ti laku noć!

Komentari 0