- Uživaš u prirodnim ljepotama i istraživanju naše zemlje? Sigurno smo da tako puniš baterije, a ujedno i pomažeš održivosti domaćeg turizma
- Mikro i mali poduzetnici u turizmu dobivaju i dodatan vjetar u leđa i to u obliku snažne stručne i financijske pomoći za promociju
- Projekt je to Zagrebačke Banke u partnerstvu s HTZ-om, kojim će, osim pomoći poduzetnicima, stvoriti platformu sa svim informacijama o neotkrivenoj turističkoj ponudi Hrvatske
Putovanje izvan granica zemlje u vrijeme pandemije već je neko vrijeme ‘na čekanju’, ali zato daje i jedinstvenu priliku da istražimo predivne kuteve unutar granica koje do sada nismo posjetili. Osim što ćemo si dati priliku da upoznamo čari vlastite zemlje, putovanjima ćemo pomoći i održivosti domaćeg turizma te malim poduzetnicima. A upravo njima u projektu #prviput pomaže i Zagrebačka banka tako što će im osigurati snažnu stručnu i financijsku pomoć za promociju. U drugu ruku, svima onima koji žele otkrivati ljepote domaćih destinacija, omogućit će jedinstveno mjesto sa svim informacijama o neotkrivenoj turističkoj ponudi Hrvatske.
“Pred nama su jesen i zima, razdoblje posezone, kada su nam u fokusu kraća vikend putovanja te sam sigurna da će prijavljeni kandidati oduševiti svojom zanimljivom turističkom ponudom i mnogima od nas dati inspiraciju i motivaciju za višednevne izlete. Hrvatska se može pohvaliti ljudima koji doista žive turizam i svoju turističku priču što će ovaj projekt, sigurna sam, i potvrditi te još jednom dokazati da najkreativniji turistički djelatnici žive u jednoj od vodećih turističkih zemalja Mediterana, a to je svakako Lijepa naša”, istaknula je Kristina Mamić, direktorica Sektora za poslovne komunikacije HTZ-a koji je i partner projekta.
Uz brojne pitoreskne destinacije, bogatu kulturnu i povijesnu baštinu, Hrvatska ima bogatu i raznoliku gastronomsku ponudu. Najbolje to zna poznati chef David Skoko koji ističe da je Hrvatska puno više od samog sunca i mora u ljetnim mjesecima.
“Ako smo već usmjerili toliko energije u razvoj turizma pokažimo se u najboljem svjetlu, pokažimo koliko pozitivne osobne emocije i jedinstvenih iskustva možemo ponuditi našim gostima. Projekt #prviput pruža svim mikro i malim poduzetnicima u turizmu mogućnost da predstave široj publici svoju specifičnost i osobnu ponudu. Prava Hrvatska je u svoj svojoj ljepoti zapravo puna još neotkrivenih bisera koji svojom ljepotom, osobnošću i posebnošću mogu biti okidač cjelogodišnje turističke ponude”, kazao je Skoko.
Tko se može prijaviti na natječaj?
Na natječaj se mogu prijaviti vlasnici smještaja, hotela, eko sela, OPG-ovi, turistički vodiči, instruktori ronjenja i brojni drugi poslovni subjekti s originalnom turističkom ponudom. Tako će se u prvom valu velike nacionalne kampanje promovirati mjesta za jesenski i zimski turizam, a kampanja se nastavlja i na iduću godinu, kako bi se dao dodatni poticaj turizmu uoči nove sezone.
“Pozivamo sve vlasnike ugostiteljskih obrta, obiteljskih hotela, seoskih gospodarstava i druge koji se bave turizmom, a koji misle da njihova ideja, lokacija, projekt ili proizvod obogaćuje turističku ponudu Hrvatske da se prijave na natječaj putem weba: prviput.hr. Stručni žiri odabrat će 15 najboljih prijava, od kojih će dvoje osvojiti veliku marketinšku kampanju koja uključuje i TV spot, dok će ostali biti promovirani na digitalnim kanalima. U veoma izazovnoj godini za čitavo gospodarstvo, ovakva vrsta podrške posebno je važna i pomaže održivosti domaćeg turizma”, poručila je Iva Barbarić, direktorica marketinga Zagrebačke banke.
Zainteresirani se na natječaj mogu prijaviti do 30. rujna putem weba: www.prviput.hr.
Stručni žiri sastavljen od poznatih turističkih stručnjaka, predstavnika državnih institucija i udruga poduzetnika te drugih poznavatelja domaće turističke ponude, početkom listopada odabrat će najbolje male poduzetnike u turizmu. Članovi stručnog žirija su Iva Barbarić (Zagrebačka banka), Kristina Mamić (HTZ), Ivana Crnić (Ministarstvo turizma i sporta), Iva Kaligarić (Señor), Goran Jović (fotograf), Sanja Čižmar (505 Savjetovanje), Iva Mihalić Krčmar (Putoholičari), Hrvoje Bujas (Glas poduzetnika) i David Skoko (chef).
Projekt će pratiti i online stranica prviput.hr kao svojevrsna platforma na kojoj se građani na jednom mjestu mogu informirati o jedinstvenim destinacijama i doživljajima u cijeloj Hrvatskoj, tijekom cijele godine.
Projekt #prviput provodit će se u partnerstvu s Hrvatskom turističkom zajednicom, iz koje su istaknuli važnost ovakvih projekata za hrvatski turizam, posebice za vrijeme posezone.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.