Life&style

Pet prehrambenih trendova za koje se predviđa da će vladati 2022.

  • Kada je u pitanju predviđanje trendova u prehrani, nitko od nas nema kristalnu kuglu
  • Dvije godine u pandemiji utjecale su na naše navike i stil života, pitamo se koliko će se svijet još promijeniti
  • Unatoč svemu tome, još uvijek se puno uzbudljivih stvari događa u svijetu hrane i prehrane, a za ove se trendove predviđa da će prevladavati u novoj godini

S novom godinom dolazi i mnoštvo novih trendova kojima se veselimo. Prošla godina bila je posvećena pikantnim okusima i klimatski prihvatljivoj proizvodnji hrane, ali nismo mogli predvidjeti popularnost espresso martinija. Pa što je sljedeće? Od sastojaka za jačanje imuniteta do poslastica u restoranima kod kuće (i da, viralnih TikTok jela), ovo je pet prehrambenih trendova za koje se predviđa da će iskočiti 2022.

Možda vas zanima Hrvati otkrili koje blagdanske kolače ne vole, na popisu je i tradicionalna mađarica Rubrika Life&style Life&style

 | Autor: shutterstock shutterstock

1. Hrana za jačanje imuniteta je u modi

Gotovo dvije godine nakon početka pandemije, sasvim je prirodno da smo svi malo više usredotočeni na održavanje jakog imunološkog sustava. A s obzirom da se varijante COVID-19 pojavljuju svakodnevno, očekuj da će se taj zdrav način razmišljanja nastaviti i 2022., posebno kroz hranu. Prema kulinarskoj prognozi Nacionalne udruge restorana What's Hot 2022., hrana za jačanje imuniteta (poput probiotičke hrane i povrća bez škroba) jedan je od glavnih trendova za nadolazeću godinu. 

2. Restoranski specijaliteti dolaze u naš dom

 | Autor: shutterstock shutterstock

Godine 2021. počeli smo se vraćati u svoje omiljene restorane, ali česti odlasci u restorane još uvijek nisu uobičajeni. U 2022. godini vidjet ćemo kako jela koja volimo dolaze u naš dom u obliku robe široke potrošnje. Neime, restorani su počeli lansirati vlastite linije pakiranih proizvoda kako bi ublažili poteškoća s kojima se ugostiteljstvo i dalje suočava, a takva praksa još više će se rasprostraniti i učestaliti.

3. Biljno bazirana hrana za smanjenje negativnog utjecaja na planet

 | Autor: Shutterstock Shutterstock

Ako si znatiželjna i željela bi promijeniti svoju prehranu, ali još nisi spremna u potpunosti odbaciti meso, dopusti nam da te upoznamo s redukcijom. Ova prehrana je usmjerena na smanjenje negativnog utjecaja koji imamo na planet tako što više vodimo računa o vrstama hrane koju jedemo. Ukratko, to znači ograničiti konzumaciju mesa, jaja i mliječnih proizvoda (bez njihovog potpunog odbacivanja) i odlučiti se za uzgoj stoke na pašnjacima i hranjenje uglavnom vegetarijanskom hranom. Tko zna? Možda ćeš postati vegan 2023.

Čokolada za doručak? Evo kako ti to može pomoći u gubitku kilograma, otkrivaju znanstvenici

4. Društveni mediji su moderna kuharica

 | Autor: shutterstock shutterstock

Prema izvješću Instacart Year in Groceries, 90 posto ljudi koji kuhaju kod kuće kažu da redovito koriste recepte s društvenih mreža (sjećaš li se viralne pečene fete ili pesto jaja?). Potraži još više recepata inspiriranih društvenim medijima koji će postati dio tvoje rutine. Stručnjakinja za trendove, Laurentia Romaniuk, kaže: "Nove izvedbe i varijacije naše omiljene hrane, uključujući tjesteninu, variva i kaše" će se pojaviti na platformama društvenih medija. 

5. Bezalkoholna pića su tu na duge staze

 | Autor: Shutterstock Shutterstock

Predviđa se da će napitci bez alkohola i u narednoj godini nastaviti biti u trendu. Bezalkoholni aperitivi kao Ghia, možda su novi na sceni, ali sada kada su ih ljudi isprobali i sviđa im se, mocktail (bezalkoholno piće koje se sastoji od mješavine voćnih sokova ili drugih bezalkoholnih pića) će postati sasvim normalni. IWSR (vodeći izvor podataka, analiza i uvida u globalno tržište alkoholnih pića) predviđa da će se prodaja bezalkoholnih/slaboalkoholnih pića povećati za 31 posto do 2024. godine. 

Kako prepoznati loš restoran Možda vas zanima Savjeti profesionalnih kuhara koji će ti pomoći da prepoznaš loš restoran na kilometar Rubrika Life&style Life&style
Photo: Shutterstock

Komentari 0