Life&style

Ovaj totalno fora sajam trebaš uplanirati u subotnju šetnju gradom

Jesi li već čula za Hush hush market? Riječ je o sajmu domaćih dizajnera, kreativaca i umjetnika koji se 13. i 14. listopada održati u Zagrebu. Malo smo istražili i saznali što sve možemo očekivati.

Svi ljubitelji domaćeg kvalitetnog dizajna i nekonfekcijskcijskih proizvoda ovog vikenda će doći na svoje. Naime počinje treći Hush Hush market u zagrebačkoj Ilici 15.  Organizatorice ovog zanimljivog događaja, Zdravka Radić i Petra Lasić, su i izlagačice koje stoje iza brendova odjeće LP design i nakita Zizou.

''Sve nas to jako veseli jer nas čeka još jedan novi uzbudljivi market s nekim novim imenima koje ćete obožavati! Naravno tu su i neka znana imena koju ste već imali prilike vidjeti na prošlim eventima.'' -  govore organizatorice.

 | Autor: Elderice Elderice

Osim odjeće za žene i muškarce i nakita, predstavit će se i proizvođači kozmetike, a bit će predstavljeni i detalji za dom te proizvodi za kućne ljubimce. Tako da vjerujemo da ćeš sigurno pronaći nešto za sebe. 

 | Autor: PR/WhatsApp PR/WhatsApp

Na ovom događaju predstavit će se dvadesetak izlagača, a vjerojatno si za neke već i čula, kao što su na primjer 'Mustra' čije majice nas nasmijavaju natpisima, Juja ljuljačke za bebe izrađene od prirodnih materijala, 'Glass Land' nakitu koji je izrađen od stakla, ručno izrađene povodnike i ogrlice i ostali dodaci  za četvernožne ljubimce 'Double Trouble Doge Boutique', 'Najfiniji sapuni' i mnogi mnogi drugi jednako važni izlagači.

 | Autor: PR/WhatsApp PR/WhatsApp

Možda vas zanima Zaljubili smo se u ovu preslatku posteljinu, a i priču iza nje Rubrika Life&style Life&style

Pa, ako voliš originalne stvari, od odjeće i nakita koji će te izdvojiti iz mase, do prirodne kozmetike i praktičnih stvari za kuću ili pak opreme koja će tvog psa izdvojiti iz mase u parkiću, u vikend šetnju gradom uključi u Hush Hush market. A ako eventualno nešto kupiš, podržat ćeš i mlade dizajnere i poduzetnike.

 | Autor: PR/WhatsApp PR/WhatsApp

 

Photo: PR/WhatsApp

Komentari 0