- Pošlo im je to za rukom s Anom Sassom, a 40-ak godina kasnije dalmatinski brend Pipi pronašao je način da šokira svoju publiku
- Naime, nova reklama za ovo osvježavajuće piće prikazuje dvojicu muškaraca kako leže na plaži u tangama i drže se za ruke
- Osjetljiva reklama podijelila je publiku, ali njezin tvorac, hercegovački poduzetnik Luka Diel-Zadro, smatra kako je za 'Pipi' samo nebo granica
Kada je riječ o kultnom piću Pipi, ovaj dalmatinski brend dosljedno se održava na tržištu, ali i iznenađuje svojim reklamnim kampanjama. Naime, hercegovački biznismen, direktor Dalmacijavina Luka Diel-Zadro (30), hrabrim marketinškim potezom uspio je podijeliti javnost baš kao što je to 80-ih napravila 'vruća' reklama s bivšem manekenkom Anom Sassom, koja je 1982. ponijela titulu Miss Jugoslavije. Spot u kojem je mlada Splićanka izronila iz mora u mokroj bijeloj majci u kojoj su se nazirale grudi i bradavice vjerojatno je poznata mnogima, a na sličnom tragu mogla bi se naći i nova reklama koju je dalmatinski brend objavio na svojoj Facebook stranci.
Nova reklama za koju je zadužen hercegovački biznismen zapravo je stilizirani crtež dvojice muškaraca koji se sunčaju na plaži u tangama, a pritom se drže za ruke te u pijesku ostavljaju trag srca.
'Promjena vrimena, a vrimena se mijenjaju', uz #bolimePipi stoji uz reklamni vizual.
Odvažna reklama čiju bi se tematiku rijetki usudili koristiti u promotivne svrhe, izazvala je veliku pozornost javnosti. Štoviše, osjetljiva tematika ih je podijelila, a svoje stavove brojni korisnici su naglasili u više od 1000 komentara ispod posta.
Jedna pratiteljica društvene mreže istaknula je kako ranije nije kupovala 'Pipi, ali kako će je na to sada potaknuti reklama. ''Boli nas Pipi, za ove što ih boli, smeta, žulja...Živjela ljubav!'', U Hrvatskoj za ovo treba imati mu*a!, '' Bravo Pipi!'', neki su od pozitivnih komentara.
No, reklamu ipak nisu prihvatili svi.
''Vi mijenjate vremena, a ja piće...nema više pipi'', ''Više nikada neću kupiti Pipi'', ''Izgubili ste kupca danas'', ''Ovoj dvojici pod hitno treba pipi. A i vama'', '' Ja sam jedina osoba u Zagrebu koja je tu i tamo zbilja popila Pipi. Zbog vaše gluposti sada moram piti Fantu. Bravo'', samo su neki od negativnih komentara koji nisu podržali kapanju.
No, kampanjom je zadovoljan njezin tvorac Luka Diel-Zadro, koji je istaknuo kako je, što se tiče Pipija, samo nebo granica.
''Kad sam rekao da Pipi ima nacionalni potencijal, većina mi se ljudi smijala. Danas samo u zagrebačkoj regiji prodajemo petnaest posto Pipijeve proizvodnje'', rekao je Diel-Zadro za Lider.
Kako se tebi sviđa reklama?
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.