Kažu kako dobar kauč ili stolić za kavu nikada ne izlazi iz mode, međutim, da bio on uistinu bio bezvremenski često treba dizajnerski potpis. Dizajnerski potpis sa sobom često nosi i dizajnersku cijenu, stoga većina ljudi pristaje na kompromise kada je namještaj u pitanju. Iz Ljubljane donosimo priču o slovenskom brendu Miotto koji se potrudio da njihova priča bude drugačija – estetski primamljiva i financijski prihvatljiva.
Vasja Srebrnič, glavni kreativac koji se krije iza imena Miotto, kaže kako je Miotto zapravo koncept za življenje, a ne samo namještaj.
"Prihvaćamo trendove i stilove iz cijeloga svijeta, trudimo se da bude elegantan u svojoj srži, pobuđuje emocije te ima bezvremenski šarm i savršenstvo."
Namještaj koji morate imati
Miotto kolekcije tako stapaju različite materijale, teksture, dizajn i ukuse. Njihovi detalji su sofisticirani, ručno izrađeni i modernih formi. Sagovi, slike, vaze ili svijećnjaci daju finalni touch svakom prostoru. Vasja objašnjava kako je njihov namještaj prijateljski nastrojen prema kupcima i uzima u obzir potrebe suvremenog življenja:
"Naši dizajneri crtaju skice namještaja koje šaljemo proizvođačima. Oni pak šalju povratnu informaciju s napomenama koje promjene bi mogle pomoći da komad bude što funkcionalniji. Primjerice, postoje ljudi koji ne vole zatvorene stolce bez nogica jer se materijal prlja i oštećuje. Uvijek mora postojati alternativa za svačiji ukus."
Boje i trendovi
Detalji za dom, dnevni boravci, blagovaonice, spavaće sobe. Sve to se nalazi u ekskluzivno uređenom showroomu u Ljubljani. Ono što nam je zapelo za oko je da nigdje nema ormara, a Vasja za to nudi logično objašnjenje:
"Prodaja ormara je u velikom padu posljednjih godina i nema smisla ulagati u nešto što postaje prošlost. Ljudi sve više vole ugradbene ili walk-in ormare kakve preferiraju Amerikanci."
Iako se njihov namještaj i detalji na prvi pogled čine izrazito minimalistički, oni se mogu uklopiti i u nešto rustikalnije prostore. Među takvim komadima najviše se ističu teški mramorni stolovi koji se izrađuju od talijanskog kamena i presvlače slojem posebnog voska. Nakon toga se peku na visokoj temperaturi i praktički su neuništivi.
Ono što vam u Miotto showroomu mora zapeti za oko su boje. Umjesto zbunjujućeg blještavila ovim prostorom dominiraju crna i bijela s pokojim zlatnim, srebrnim, sivim, crvenim ili smeđim akcentom. To je još jedan od načina na koji se Miotto prilagodio tržištu:
"Ljudi najčešće dobro znaju što žele kada kupuju namještaj – komade koji neće brzo izaći iz mode. Bijela i crna te smeđa su najpopularnije boje u industriji namještaja i logično je da one dominiraju i našom ponudom. Dakako, stvar je osobnih preferencija hoćete li uzeti crni, bijeli ili smeđi kauč, ali ako želite da komad traje dulje od jedne sezone nećete uzeti trendi boju", objašnjava Vasja i dodaje kako ljudi vole neutralne boje jer svake sezone mogu promijeniti izgled sobe pomoću detalja.
Kao jedan od hitova za ovu godinu nametnula se boja koju su tek nedavno uveli – taupe. Nijansa koja je između bež i smeđe je dovoljno neutralna da se uklopi u svaki prostor, da mu toplinu, a lako se kombinira s drugim bojama, ovisno o već postojećem ili tek nadolazećem namještaju.
U situacijama gdje je svaki kvadrat iznimno važan i na cijeni, kao što su manji stanovi ili prostori u kojima boravi više ljudi, Miotto nudi riješenje u vidu namještaja koji se slaže ili razdvaja. Cilindrični stolovi koji se razvlače, sofe s pomičnim naslonima i rukohvatima te stolci koji se slažu jedan na drugi pružaju dragocjenu uštedu prostora u malo kvadrata.
Miotto namještaj dostupan je u Meblo salonima namještajima.
Više slika pogledajte u galeriji...
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.