- Brend mirisnih svijeća URONI kreira mirisne svijeće prirodnih mirisa i prekrasne ambalaže koja se može nakon što svijeća izgori koristiti i u druge svrhe
- Ekološki osviješten brend osvojio je i međunarodne nagrade za izvrstan dizajn koji je osmislila agencija Fabular
- URONI u svijet čarobnih mirisa koji pobuđuju sva osjetila, kao i uspomene
Uvijek smo sretni kada otkrijemo novi, zanimljivi domaći brend, a još kad je k tome i privlačan oku, tko mu može odolijeti? Brend URONI je brend mirisnih svijeća koja izgledaju više kao dizajnerski komad i ukras u domu nego obična svijeća. Svakako, ove svijeće sve su samo ne obične ili dosadne, a osim što radi izgleda mogu služiti i kao ukras domu, nakon što se potroše mogu postati vaze ili kutije za odlaganje stvari. Što znamo o brendu ovih svestranih svijeća?
Domaći brend globalnih priznanja
Uroni je domaći brend luksuznih mirisnih svijeća za dom koje trenutno nudi tri modela svijeća, različitih mirisa i boja. Svijeće se proizvode u Hrvatskoj, a izrađene od sojina voska i mirisa inspiriranih prirodom te imaju pamučni fitilj. Sve svijeće nalaze se u prekrasnim ručno rađenim posudama od gline koja se nakon što svijeća dogori mogu prenamijeniti u vazu ili kutiju za odlaganje.
Cijena: 300 kn (~ 39,91 €)
"Kreiramo mirise koji se ne osjećaju samo osjetilom njuha nego svim osjetilima. Naši mirisi evociraju uspomene i stvaraju jasne slike poput pucketanja vatre u kaminu, popodnevnog sunca, čistog planinskog zraka, božićnog jutra, dodira mahovine pod rukama ili energičnog vala," izjavili su osnivači branda Uroni.
Radi se o ekološki osviještenom brendu koji stvara proizvode od održivih materijala, a svijeće su osmišljene da žive i nakon što uživanje u svijeći završi.
A kad pričamo o brendu Uroni, svakako treba spomenuti i branding agenciju Fabular koja je zaslužna za dizajn i brendiranje prirodnih mirisnih svijeća URONI, a za to je dobila i nagradu Red Dot. Radi se o jednoj od najprestižnijih svjetskih nagrada koja se dodjeljuje za dizajn s gotovo 20.000 prijava svake godine.
Omiljena filmska lista: 27 sjajnih filmova iz 80-ih koje svatko mora barem jednom pogledati
„Presretni smo i ponosni jer je jedan mali klijent iz Hrvatske osvojio nagradu na velikom svjetskom natjecanju. Priča o URONI je jedinstvena jer se iz samog značenja i imena branda stvorio koncept za pakiranje.“, rekla je Anja Bauer, kreativna direktorica agencije Fabular za Media Marketing.
Ovo je još jedno u nizu globalnih priznanja za brand URONI, nakon objavljivanja na stranicama World Brand Design Society i Luxe Packaging Insight te ulaska u najuži izbor Pentawardsa, najznačajnijeg svjetskog natjecanja za dizajn ambalaže.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.