Life&style 12. svibnja 2022.

Na naslovnici slavnog sportskog magazina po prvi put je model s vidljivim ožiljcima od carskog reza

Instagram @kellyhues. Kelly Hughes, model Sports Illustrated Swimsuit
  • Po prvi put u povijesti magazina Sports Illustrated Swimsuit, na njegovoj naslovnici osvanut će model i pokazati svoj ožiljak od carskog reza
  • Ovim potezom žele slaviti sve majke te potvrditi snagu i moć ženskog tijela i ljepotu majčinstva
  • Na naslovnici se nalazi model Sports Illustrated Swimsuit magazina, Kelly Hughes

Do ove prekretnice u 58-godišnjoj povijesti časopisa Sports Illustrated Swimsuit, inače posebnog izdanja slavnog američkog magazina Sports Illustrated, došlo je nakon partnerstva s brendom Frida Mom, čija osnivačica Chelsea Hirschhorn teži slavljenju svih majki koje su prošle kroz operaciju carskog reza i imaju ožiljke.

Cilj im je promoviranje stvarnog prikaza kako majčinstvo izgleda za one majke koje nisu rodile “konvencionalnim” putem. Čast da bude na naslovnici pripala je modelu Kelly Hughes (42), koja je rekla kako joj je ožiljak izazvao mnogo nesigurnosti budući da je njen posao većinom usredotočen na njeno tijelo i ideju toga kako bi jedan model trebao izgledati.

Možda vas zanima... "Posramljuju me zbog carskog reza, govore mi da 'zapravo' nisam rodila" Rubrika Life&style Life&style

Prihvatila je normaliziranje ženskih tijela i promjena koje se događaju nakon trudnoće. Za časopis Allure je izjavila: “Trebalo mi je vremena da ozdravim fizički i psihički i prihvatim sve kroz što sam prošla i brojne promjene koje su se dogodile mom tijelu te da u tome pronađem snagu.” Nada se kako će ovom prilikom da ispriča svoju priču ohrabriti i druge žene i dati im snagu.

U opisu fotografije naslovnice, iz časopisa su u objavi na Instagramu napisali: “Ponosni smo na partnerstvo s @fridamom i slavimo sve majke koje pokazuju svoje ožiljke od carskog reza uz @kellyhues u #SISwim22 -prvoj ženi koja je pokazala svoj ožiljak od carskog reza u povijesti ovog časopisa!”. U nastavku su dodali: “Pokažimo svim majkama ljubav i potvrdimo snagu i moć ženskog tijela i ljepotu majčinstva”.

Ranije ove godine, u siječnju, Sports Illustrated Swimsuit pokrenuo je i inicijativu “Pay with Change”, koja je nova reklamna inicijativa za ravnopravnost spolova koja će magazin pretvoriti u platformu za promjene.

Možda vas zanima... "Da, žena sam. Ne, ne želim biti majka!" O odluci o nemajčinstvu progovorile i hrvatske glumice Rubrika Life&style Life&style

 

Komentari 0