Life&style

Omiljeni Moleskine rokovnici odjenuli su poznati Missonijev cik-cak uzorak

  • Otkako je nastao 1962., Missonijev je cik-cak uzorak postao tiha patnja mnogima
  • Slavna talijanska kuća povremeno surađuje s cijenom pristupačnijim brendovima što rezultira komadima koji se rasprodaju u rekordnom roku
  • Posljednja suradnja ona je s talijanskim brendom Moleskine najpoznatijim po svojim luksuznim rokovnicima i planerima

Kada bismo započeli priču o modnom brendu prepoznatljivom po upotrebi isključivo materijala vrhunske kvalitete, eklektičnom stilu i ekspresivnim bojama, mogao bi to biti dio povijesti mnogih velikih kuća, no kada se spomene cik-cak uzorak, postaje jasno da u pitanju može biti samo jedno ime. Missoni je prvu modnu reviju održao u palači Pitti u Firenci čime je momentalno privukao pažnju Diane Vreeland i Bernardine Morris koje su o reviji prve pisale, a samo tri godine kasnije smećkasta tkanina brenda s prepoznatljivim uzorkom postala je statusni simbol. U samo je nekoliko godina Missoni diljem svijeta postao prepoznatljiv po igranju s bojama kroz pruge, izreze, valove, printeve i jacquard točkice koji su i danas jednako cijenjeni u svakom obliku u kojem se pojave pa ne čudi da je mnogo brendova koji su velikom časti smatrali suradnju s legendarnom kućom. 

 | Autor: Profimedia / @salmahayek Instagram Profimedia / @salmahayek Instagram

Disaronno kao jedan od najomiljenijih talijanskih likera, Conversov kultni model All Star, japanke Havaianas, dječja kolica Bugaboo, San Pellegrino mineralna voda i poznata talijanska kava Lavazza samo su neki od brendova koji su svoje proizvode, barem nakratko, učinili još posebnijima surađujući s kućom Missoni i odjenuvši ih u prepoznatljivo cik-cak ruho, a sada je stigao red i na Moleskine, poznati talijanski brend i jedan od vodećih kada su u pitanju luksuzni rokovnici i planeri.

 | Autor: Missoni Missoni

Ottavio i Rosita Missoni upoznali su se 1948. tijekom Olimpijskih igara u Londonu, gdje se Ottavio natjecao kao trkač s preponama i sprinter, a Rosita se u njega zaljubila na prvi pogled. Pet godina kasnije, 1953. su novopečeni supružnici pokrenuli malu tvrtku za proizvodnju pletiva i time počeli tkati itekako uspješnu povijest modne kuće Missoni.

 | Autor: Sergio del Grande (Mondadori Publishers) / WikiCommons Sergio del Grande (Mondadori Publishers) / WikiCommons

Iako ih je pletivo prepoznatljivog cik-cak uzorka nastalog 1962. godine učinilo poznatima diljem svijeta, pravo postignuće jedne od najotmjenijih talijanskih obitelji je što je marka do današnjeg dana ostala pravi obiteljski posao.

Možda vas zanima 7 modnih dodataka koji će svakom outfitu dati instant dozu luksuza Rubrika Moda Moda

Prepoznatljivi motiv brenda našao se na svakom njihovom predmetu, od zimskih šalova i ljetnih bikinija do zidova Missoni hotela diljem svijeta. 

 | Autor: Giuseppe Pino / Creative Commons Attribution-Share Alike 3.0 Giuseppe Pino / Creative Commons Attribution-Share Alike 3.0

Za razliku od debelih džempera od janjeće vune kakvi su se do tada uglavnom nosili, Missoni je pokrenuo revoluciju u pletenoj odjeći uvodeći uske i lagane džempere i heklane trenirke. Prvotno koristeći linije, njihov se dizajn značajno promjenio nakon što je obitelj Missoni otkrila izradu amblematičnog chevrona uz pomoć Raschel strojeva za pletenje, a zahvaljujući čemu su pletivo počeli koristiti za stvaranje bilo kojeg oblika odjeće, krojeći i šivajući materijale bez popuštanja niti.

pletene haljine Možda vas zanima Haljine od rebrastog pletiva s razlogom su hit koji ćemo nositi i u jesen, donosimo izbor Rubrika Moda Moda

Svijetla i vesela estetika koja ovjekovječuje svaku njihovu kolekciju spajajući smjele nijanse kroz niz geometrijskih oblika i linija (p)ostala je sinonim za luksuz u njegovom najsofisticiranijem obliku, a želja brojnih zaljubljenika u ovaj brend ogleda se u popularnosti svega što dotaknu pa se tako svaka njihova suradnja pokaže kao pun pogodak koji fashionisti diljem svijeta jedva čekaju.

 | Autor: Profimedia / @salmahayek Instagram Profimedia / @salmahayek Instagram

Ottavio je u svojoj autobiografiji napisao: ‘Boja? Što da kažem? Volim uspoređivati ​​boju s glazbom: samo sedam nota, a skladane su bezbrojne melodije.’ I doista, baš kao ni glazbe, ni Missonijevih se skladbi u bojama svijet ne može zasititi.

Kada je ovaj slavni talijanski brend udružio snage s Targetom, posuđujući njihov luksuzni uzorak high street komadima, webshop se doslovno srušio, a svi su se artikli rasprodali za manje od 24 sata. 

Posljednja suradnja slavne kuće ona je s popularnim talijanskim brendom Moleskine najpoznatijim po svojim luksuznim bilježnicama i rokovnicima koji su ovime zasjali u novom ruhu zaogrnuti u neke od najpoznatijih uzoraka koje je kuća Missoni kroz desetljeća postojanja stvorila. 

 | Autor: Missoni Missoni

Ova suradnja također predstavlja slavlje suštine kreativnosti jer je ona okosnica temeljnih vrijednosti i misija dvaju brendova: važnosti ljepote i neograničenog potencijala ljudske mašte i inspiracije.

 | Autor: Moleskine for Missoni Moleskine for Missoni

Planer Missoni, 379,00 kn (Soho)

 | Autor: Moleskine for Missoni Moleskine for Missoni

Planer Missoni, 229,00 kn (Soho)

 | Autor: Moleskine for Missoni Moleskine for Missoni

Planer Missoni, 229,00 kn (Soho)

 

Photo: Missoni

Komentari 0