Life&style

Merla otvorila prvi pop-up u Splitu: Božićne kolekcije Saše Šekoranje sad su nadohvat ruke, kao i njegova knjiga

  • Merla otvorila prvi pop-up u Splitu: odsad i u Dalmaciji možemo vidjeti, opipati i kupiti najkvalitetnije posteljine i stolnjake
  • No, to nije sve, ovdje možemo kupiti i knjigu Saše Šekoranje 'Atmosfere' koju je izdao povodom 30 godina svojeg umjetničkog puta
  • Trenutačno najatraktivniji dio ponude su Sašine božićne kolekcije ovogodišnja  'Veselite se jako!' čiji motiv su crvendaći, mašne i bobice božikovine, te 'Puna vreća sreće', inspirirana narom

Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Prostor na prvom katu City Center one Split kupcima iz Dalmacije omogućava da uživo vide i dodirnu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske, ali i da kupe knjigu “Atmosfere” koju je izdao Saša Šekoranja povodom 30 godina svojeg umjetničkog puta. 

Pop-up trgovina u ponudi ima najpopularnije božićne kolekcije umjetnika Saše Šekoranje - “Veselite se jako!”, koja crpi inspiraciju iz Šekoranjinog sjećanja na djetinjstvo: crvena boja, crvendaći, mašne i bobice božikovine, te „Puna vreća sreće“, inspiriranu narom kao simbolom sreće i blagostanja.  

 | Autor: Promo Promo  | Autor: Merla Merla Foto: Merla

Knjiga “Atmosfere” Saše Šekoranje opsežna je monografija od 500 stranica koja slavi 30 godina njegova umjetničkog puta. U njoj se na jedinstven način isprepliću cvijeće, vrtovi, slike, crteži, interijeri i razmišljanja te sve ono što čini prepoznatljivu atmosferu Šekoranjina autorskog potpisa.  

 | Autor: Promo Promo  | Autor: Promo Promo

U ponudi je i Merlina stalna kolekcija Heritage, nadahnuta bogatom tradicijom hrvatskih vezova i čipke. „Merla i Dalmacija od samog početka imaju posebnu vezu, jer nam je inspiracija za ime brenda potekla od dalmatinskog naziva za čipku. Dalmacija nam je inspiracija i u našim kolekcijama, a to se najbolje vidi u modernim interpretacijama paške čipke i konavoskog veza u našim Heritage stolnjacima. Merla je od prvog dana imala puno vjernih kupaca iz Dalmacije – od obitelji koje su željele najbolje za svoj dom, do vlasnika apartmana, restorana i hotela koji jasno prepoznaju kvalitetu. Upravo je to ključni razlog zašto smo izabrali Split“, pojašnjava Mario Popić, izvršni direktor Tvornice tekstila Trgovišće.  

 | Autor: Promo Promo Merla je maloprodajni brend Tvornice tekstila Trgovišće (nekadašnji TKZ) koja ima više od 100 godina iskustva u proizvodnji posteljina i stolnjaka za najbolje svjetske restorane i hotele poput bečkog Sachera, londonskog The Ritz hotela ili restorana Gordona Ramseyja. To je iskustvo utkano u Merlu, brend najkvalitetnijih posteljina i stolnjaka koji je pokrenut 2021. godine.  

 | Autor: Promo Promo

„Znamo da se vrhunska tkanina najbolje upozna dodirom. Tek kada osjetite gustoću i onaj poseban sjaj damasta, postaje jasno zašto Merla osvaja doslovno na prvi dodir. Zato nam je iznimno drago što smo sada ovdje i što možemo Splićanima i svima koji dolaze u grad omogućiti da uživo iskuse ono što nas čini posebnima. Veselimo se svemu što ćemo zajedno stvoriti – od novih suradnji s hrvatskim dizajnerima do malih rituala ljepote i udobnosti u svakom domu“, naglašava Popić. 

Ono što Merlu i dalje izdvaja od konkurencije jest činjenica da se svi proizvodi u potpunosti tkaju, dizajniraju i šivaju u Hrvatskoj, a svi materijali posjeduju Oeko-Tex Standard 100 certifikat što znači da ne sadrže štetne boje i kemikalije. Merla je poznata po iznimnoj dugotrajnosti svojih tkanina, koje ostaju nepromijenjene i nakon nekoliko stotina pranja. 

Radno vrijeme Merla pop-up trgovine identično je radnom vremenu City Centera one Split: svakoga dana od 9 do 21 sat. Merla proizvodi dostupni su i u zagrebačkoj trgovini u Teslinoj ulici te na www.merla.hr

Photo: Merla

Komentari 0