- Vojvotkinja od Sussexa jučer je novim Instagram profilom i videom objavila pokretanje novog lifestyle brenda American Riviera Orchard
- Novi poslovni pothvat dolazi kao nastavak njenog popularnog bloga The Tig, na kojem je prestala objavljivati 2017.
- American Riviera Orchard ima i svoju službenu stranicu, uz Instagram, a najavljuje se kao "fokusiran na dom, vrt, hranu te druge općenite lifestyle proizvode"
Da Meghan Markle sprema novi projekt priča je koja već dugo kruži, a sad je napokon postala stvarnost, novo lansiranom stranicom i Instagram profilom pod nazivom American Riviera Orchard. Novi brend iza kojeg stoji vojvotkinja od Sussexa svojevrsni je nastavak njenog bloga The Tig, nazvanog prema njenom omiljenom vinu, Tignanello, a na kojem je bila aktivna u razdoblju od 2014. do 2017.
Novi projekt dolazi dakle šest godina nakon gašenja njenog bloga, koji je prestao s djelovanjem nedugo nakon što je Meghan upoznala princa Harryja. Nakon podcasta, dokumentarnog filma i knjige, Meghan Markle se tako upustila u novi poslovni pothvat, za koji izvori tvrde kako će se najviše "fokusirati na dom, vrt, hranu i druge općenite lifestyle proizvode".
Novi brend najavljen je s jednostavnim objavama na Instagramu koje čine logo brenda te kratkim i elegantnim promotivnim videom na storyju, gdje se može vidjeti Meghan u kuhinji kako sprema hranu te kako se kreće kroz svoju vilu u Montecitu.
Službena stranica zasad nema drugih informacija osim mogućnosti prijavljivanja listi čekanja o novostima putem emaila.
Za strane medije izvori su opisali i kako Meghan "radi na projektu više od godinu dana" te dodali kako su to "stvari bliske njenom srcu, sve u čemu je strastvena".
Iako trenutno poznatih detalja o American Riviera Orchardu ima malo, zahtjev za trademarkom brenda, prema PageSix, sadržava pravo na prodaju želea, džemova i namaza, kao i kuhinjske opreme te kuharica.
MailOnline prenosi kako se lansiranje nove kompanije podudara s novim kuhinjskih showom u kojem će biti i Meghan Markle, a koji će biti prikazan na Netflixu.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Miss7 dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Miss7 te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
manfred
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.