Life&style

Karijera, zdrava prehrana, ekologija, tehnologija, stil... Pitali smo vas - i doznali - 'Što žene žele?'

  • Kako bismo doznali 'Što žene žele?', u suradnji s Arena Centrom proveli smo istraživanje i to pitali naše čitateljice
  • Dobili smo odgovore na pitanja o poslu, obrazovanju, zdravlju, stanovanju, modi, putovanjima... 
  • U anketi je sudjelovalo čak 637 čitateljica miss7 i hvala vam na tome

Zapitali smo se 'Što žene žele?' 2023. godine, što im je važno, od velikih stvari poput karijere, ekologije i obrazovanja, do onih sitnica koje naše živote čine ljepšim i ugodnijima. Zajedno s partnerom, Arena Centrom, koji je i ove godine proglašen omiljenom shopping destinacijom u sklopu istraživanja Woman's Choice, proveli smo veliku anketu na miss7 platformama i pitali vas, naše čitateljice, što želite i što vam je važno. Vas 637 nam je odgovorilo i pomoglo da vas bolje upoznamo (hvala svim sudionicama!). 

A ono što smo doznali o vama, jako nam se sviđa, poput podatka da čak 72,8 posto vas je svjesno koliko je obrazovanje važno i da biste se, da imate vremena i mogućnosti, i dalje formalno obrazovali, a jako vam je važna ekologija. Čak 63,4 posto čitateljica čini sve što može kao pojedinac da doprinese zelenijem planetu, a vas 35,4 posto je svjesno koliko je to važno, ali smatra da još mora poraditi na svojim navikama. Bravo, cure, a bravo i za to što mislite na zdravu prehranu. Vas 68 posto pazi što jede, ali si dopusti i užitak u hrani, dok 17 posto vas želi se početi zdravije hraniti. 

Karijera i obrazovanje

Zanimljivo je da je 41,6 posto ispitanica zadovoljno poslom koji se bavi, ali ne i plaćom, dok je 27,6 posto žena jako zadovoljno svojom karijerom. 

 | Autor:

Prehrambene navike

Da ispitanice imaju usvojene zdrave navike pokazuju i sljedeći rezultati: 68 posto njih uglavnom pazi na prehranu, ali voli i uživati, dok 5,8 posto jako pazi na prehranu, 9,1 posto ne pazi, a 17,1 posto još ne pazi na prehranu, ali ima tu želju. Čak 82,9 posto čitateljica podjednako uživa kuhati i jesti vani, dok 11,5 posto njih prednost daje jedenju u restoranima. 

Hobiji

Ispitanice najviše vole izlaske u prirodu (39,4%), ispijanje kave s frendicama (21,4%), izlaske na koncerte, u kino ili kazalište (21%) i šopingiranje (15,1%). Gotovo 47 posto njih naglašava kako su im putovanja iznimno važna te kako nastoje putovati kad im mogućnosti do dopuste. 
Da unatoč želji nije tako jednostavno krenuti na vježbanje, pokazala je i naša anketa u kojoj je 29,8 posto ispitanica priznalo da želi početi vježbati, ali nikako da započne. Ipak, većina je tjelesno aktivna: 24,5 posto čitateljica vježba redovito i nikad ne preskače trening, dok 20,9 posto njih ne voli vježbati, ali se na to prisiljava zbog zdravlja. 

 | Autor:

Moda i osobni stil

Na pitanje ''Imate li definiran modni stil?'' 53,5 posto čitateljica dalo je potvrdan odgovor, dok 36,3 posto smatra da nema definiran modni stil, ali bi to jako željelo. Na pitanje ''Koliko vam je važno da ste dotjerani?'', 41 posto ispitanica odgovorilo je da im je jako važno da su dotjerane, a 54,6 posto odgovorilo je da im je više-manje važno da su dotjerane.

 | Autor:

Da stil i nošenje brendirane odjeće nisu nužno usko povezani smatraju i miss7 čitateljice. 64,8 posto odgovorilo je da im nije važno da je njihova odjeća brendirana, za 34 posto brendirana odjeća nije presudna, ali je poželjna. Ovi se rezultati poklapaju s odgovorima koje su miss7 čitateljice dale kada smo ih upitali smatraju li da je skuplje i bolje. Naime, 82,9 posto njih smatra da skuplje ne znači da je nešto bolje, a 17 posto ispitanica smatra da je skuplja cijena garancija kvalitete.

Kozmetika i estetski tretmani

Na pitanje ''Što je važnije - make up i frizura ili odjeća?'' odgovori su podijeljeni: 57,9 posto čitateljica prednost daje odjeći, a 42,1 posto njih smatra da su važniji make up i frizura. Kada je u pitanju kozmetika, čitateljice prednost daju preparativnoj ispred dekorativne kozmetike: 64,7 posto njih smatra da je važniji skincare, a 35,3 posto da je važniji make up. Iako vole kozmetiku, ispitanice su većinom još uvijek pobornice prirodne ljepote: 13,7 posto priznaje da ih zanimaju estetski tretmani i da ih već koriste, 37,4 posto ne zanimaju estetski tretmani i prihvaćaju sebe u potpunosti, a 49 posto žena ne pokazuje interes za njima, ali nema ništa protiv ako nekoga drugoga zanimaju.

 | Autor:

Uređenje doma

Baš kao što pokazuju interes za dotjeranim izgledom, ispitanice vode računa o uređenju svojih domova. Na pitanje ''Koliko vam je važno da je vaš dom lijepo uređen rezultati su bili sljedeći: 76,3 posto odgovorilo je ''Jako mi je važno, ipak je to moje utočište'', 12,2 posto odgovorilo je ''Još nemam svoj dom, ali kada ga budem imala, želim ga super urediti'', a 11,5 posto odgovorilo je ''Nije mi važno, važno je da je funkcionalan''.

Ekologija

Da je naše društvo postalo znatno ekološki osvještenije te da više vodimo računa o očuvanju okoliša u odnosu na ranije godine, potvrdile su i miss7 čitateljice. Njih 63,4 posto reklo je da im je ekologija jako važna i da čine sve što mogu kao pojedinci, 35,3 posto je reklo da im je ekologija važna, ali istovremeno smatraju da moraju poraditi na svojim navikama.

 | Autor:

Nove tehnologije

Obzirom da su nove tehnologije neizbježne, zanimalo nas je prihvaćaju li naše čitateljice nove tehnologije brzo. 83,2 posto smatra da nove tehnologije prihvaćaju prosječno brzo, 10,4 posto žena kupuje odmah sve što se pojavi na tržištu, a 6,4 posto njih ne pokazuje interes za novim tehnologijama.

Shopping aplikacije pokazale su se vrlo korisne za miss7 čitateljice. Naime, 83,7 posto ispitanica koristi shopping aplikacije, u odnosu na 16,3 posto koje ih ne koriste. 72,4 posto žena kod shopping aplikacije najviše voli popuste, 18,5 posto najviše ih voli zato što ih informiraju o novostima, a 9,1 posto zbog poklona.

 | Autor:

Pokloni

Svi se radujemo poklonima, a čitateljice se najviše raduju poklon bonovima i voucherima (66,9%), malo manje praktičnim poklonima kao što su torbe i šalice (21,7%), a najmanje njih voli za poklon dobiti beauty ili hair tretman (11,7%).

Photo: Unsplash

Komentari 0