Life&style

Kako se bolje organizirati i imati vremena za privatni život uči nas Paula na profilu 'Productivity with Paula'

  • Paula Šandrk Kovačević već više od sedam godina radi u softverskoj tvrtki Q agency, a trenutno je na poziciji direktorice poslovnih operacija u sklopu koje upravlja velikim brojem ljudi
  • Kako bi u tome bila vješta, Paula mora jako dobro znati rasporediti vrijeme i organizirati posao, a osim u svom poslu, znanje i iskustvo odlučila je podijeliti i s drugima
  • Na Instagram profilu „Productivity with Paula“ svakodnevno dijeli zanimljive i prije svega korisne savjete kako bolje organizirati radno vrijeme i osigurati dovoljno vremena za privatni život

Užurbana svakodnevica danas je gotovo svačija realnost jer je životni tempo naprosto – kaotičan. Međutim, ipak je bitno podvući crtu u određenim trenucima te dan organizirati tako da u njemu ima vremena za sve – posao, odmor, uživanje, hobije… Paula je i sama iskusila rad u dinamičnom kolektivu, kao i rad od kuće, pa zna prednosti i mane ovih opcija. Nakon pandemije mnogi poslovi i ostali su kod kuće te je danas „home office“ najnormalnija stvar za brojne profesije.

 | Autor: Instagram / @productivitywithpaula Instagram / @productivitywithpaula Foto: Instagram / @productivitywithpaula

No, pronaći balans izazovno je u svakom slučaju, ali Paula objašnjava da pronalazak balansa, osim što je za svakog individualan, kao prvi korak kod svih zahtjeva poznavanje osobnog kapaciteta, odnosno znati kada reći - ne. Također, kod varijante rada od kuće, kao da svi pomalo zaborave na omjer privatnog i poslovnog, no Paula u svojim savjetima naglašava da je i u takvom radnom okruženju od krucijalne važnosti imati vrijeme u kojem zatvaraš računalo.

„Productivity with Paula“ i je pokrenut s ciljem dijeljenja znanja te pomaganjem drugima. Naime, Paula je u svom prijašnjem radnom iskustvu sudjelovala u raznim volonterskim akcijama, organizirala je humanitarne akcije i slično, pa je svojevrsni nastavak pomaganja drugima logičan put. Kao jedan od najvećih problema koje je uočila kod ljudi i kolega je nedostatak učinkovitog upravljanja vremenom što u prijevodu znači da puno sati odlazi na prazan hod koji su se mogli kvalitetnije iskoristiti.

U tom slučaju, Paula govori da su razni online organizacijski alati od velike pomoći te zapravo ne zna zašto i dalje nisu u masovnoj upotrebi. Objašnjava da nas isplaniran tjedan podsvjesno bolje fokusira na ono što moramo učiniti, bilo privatno ili poslovno te tako zapravo imamo više vremena za sebe.

Katarina Marjanović Možda vas zanima Zabavnim videima na Instagramu Katarina Marjanović uči ljude pravopisu i gramatici. I ima sve više pratitelja! Rubrika Life&style Life&style

Također, u tom procesu, bitno je postaviti osobne ciljeve i biti motiviran. Iako su i ove stavke individualne, ciljevi moraju postojati kako bismo se držali konstante koja će nas do njih dovesti. Primjerice, Paula uvijek „na papir“ zapiše desetak stvari koje u određenom periodu želi ostvariti te svako toliko provjerava je li blizu kraja liste.

Sve to, a i puno više detalja, možeš saznati na Paulinom Instagram profilu u sklopu kojeg dijeli brojne strategije, alate i trikove kako bolje upravljati vlastitim vremenom i svakodnevicom. Također, Paula je već provela interne radionice na poslu s naglaskom na temu bolje produktivnosti, stoga se u budućnosti nada dodatno razvijati slične koncepte. Mi jedva čekamo!

Photo: Instagram @productivitywithpaula
  • Važna obavijest
    Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Miss7 dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Miss7 te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
  • manfred

    bravo