- Nakon što je Kraš na tržište izbacio novu ambalažu popularnog keksa Domaćice, ne smiruju se reakcije na društvenim mrežama
- Nakon brojnih upita iz Kraša su objavili kako se radi o novoj kampanji u kojoj žele podići svijest o tome da većinu obveza u kućanstvu obavljaju žene
- Jedan od komentara na društvenim mrežama svidio se mnogima: "Predlažem ovima iz uprave Kraša da barem jedan da ostavku kako bi ga zamijenila žena, umjesto da 100% muška uprava prodaje glupave mačo kampanje."
- Obzirom da mnogi pričaju o transformaciji legendarne Domaćice, makar i u negativnom kontekstu, misliš li da je riječ o velikom promašaju ili o dobro pogođenoj Kraševoj kampanji?
Nakon što je Kraš na tržište izbacio redizajnirana pakiranja popularnog keksa Domaćica te su uz originalni naziv dodali i zanimanja, kampanja je izazvala brojne reakcije u javnosti, a pogotovo na društvenim mrežama.
Podsjetimo, brojne građane iznenadili su natpisi na kojima uz originalni naziv Domaćica pišu druga zanimanja: menadžerica, pravnica, programerka, umjetnica i medicinska sestra. Domaćica je uspješno preživjela više od pola stoljeća i nitko nikada nije imao problem s nazivom keksa, naprotiv, kada netko kaže 'Domaćica' prva asocijacija je na kekse, a ne na ženu. Na društvenim mrežama ova je promjena rezultirala lavinom komentara.
A ja mislila da je ovo "Domaćica" kao nešto što se referira na domaći keks. Hahahahah. Silly me.
— ShizLuv (@diegraueEminenz) May 2, 2022
Nakon što se podigla velika prašina oko kampanje, javili su se i iz samog Kraša.
"Cilj je naše nove kampanje Domaćica podići svijest javnosti o važnosti i kompleksnosti obveza koje u kućanstvu najčešće preuzimaju žene te osvijestiti da je briga o domaćinstvu zajednički posao svih ukućana. S tim smo ciljem, ponajprije kako bismo privukli pažnju građana i otvorili važnu temu, na police kao prvi korak kampanje stavili Domaćicu u posebnom izdanju", objasnili su iz Kraša.
"Na kutije smo uz natpis Domaćica dodali i nekoliko čestih zanimanja, koliko nam proizvodni proces dozvoljava, kako bismo podsjetili na to da da su žene, uz svoj posao koji obavljaju na radnom mjestu, najčešće one koje svakodnevno brinu i o domaćinstvu. Kampanjom želimo potaknuti sve članove društva da preuzmu svoj dio obveza i odgovornosti u domu kako bi raspodjela poslova u domaćinstvu bila ravnopravna", dodaje Kraš.
Pažnja, čokoljupci! Iz Kraševe čokoladne radionice stiže novi okus omiljene Dorine čokolade!
Pa nije bed da žena odluči biti domaćica, ne kužim? Nije to pogrdno? Nismo li se borile za pravo slobode izbora?
— 🌟 Mila Majestic 🌈 (@Mmatejci) May 2, 2022
Iako su u Krašu pojasnili da se radi o novoj kampanji te im je namjera dobra, čini li se tebi da je ovo ipak potpuni promašaj? Jedan komentar na Twitteru glasio je: "Predlažem ovima iz uprave Kraša da barem jedan da ostavku kako bi ga zamijenila žena, umjesto da 100% muška uprava prodaje glupave mačo kampanje." Ako se iz Kraša zalažu za ravnomjernije delegiranje poslova, ne bi li to bila puno bolja ideja od diranja u nešto što je tradicija, poput kutije Domaćice, pitaju se neki.
Predlažem ovima iz uprave Kraša da barem jedan da ostavku kako bi ga zamijenila žena, umjesto da 100% muška uprava prodaje glupave mačo kampanje.
— Goran Vojkovic (@Vojkovic) May 2, 2022
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Miss7 dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Miss7 te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
manfred
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.