Life&style

Izašao je novi M&M's s pakiranjem isključivo za žene s kojim snažno podupire borbu za ženska prava

  • Iako je Međunarodni dan žena je za otprilike dva mjesecaM&M's već sprema slatko iznenađenje s pakiranjem isključivo za žene
  • Uz zelene i smeđe bombončiće prikazane kao žene, M&M je po prvi put uveo i ljubičastu boju 
  • Kompanija ju je predstavila kao simbol prihvaćanja, individualnosti i inkluzivnosti

Nove vrećice slatkiša u središtu pozornosti stavljaju slatke glasnogovornice 'Brown', 'Green' i njihovu novu prijateljicu 'Purple'. To je M&M-ov prvi novi lik u više od desetljeća. Trojac je na pakiranju prikazan naopako kako bi predstavljao nekoga tko 'preokreće status quo'.

Možda vas zanima Twix, Snickers i M&M's uskoro dolaze u obliku keksića - savršenih za slatki zalogaj Rubrika Life&style Life&style

Prikladno, ovo je prvi put da se 'Purple' pojavljuje na M&M's pakiranju. Njezin debi na pakiranjima za Međunarodni dan žena značajan je, jer ju je Mars predstavio kao simbol prihvaćanja, individualnosti i inkluzivnosti.

 | Autor: M&M's M&M's

Novo pakiranje ima za cilj inspirirati žene koje obavljaju hvalevrijedan posao na svom radnom mjestu i u svakodnevnom životu. Od sada pa do 15. siječnja, M&M's poziva obožavatelje da nominiraju žene koje poznaju i 'koje mijenjaju status quo'. Odabrane će biti prikazani na platformama M&M's-a i bit će nagrađene sa 10.000 dolara za 'daljnje financiranje svog okretanja'. Mars će uži izbor objaviti na Međunarodni dan žena 8. ožujka.

 | Autor: M&M's M&M's

Međunarodni dan žena obilježava se diljem svijeta 8. ožujka kako bi se skrenuo fokus na pitanja poput rodne ravnopravnosti, reproduktivnih prava i drugih aspekata koji utječu na prava žena.„Žene diljem svijeta mijenjaju način na koji definiraju uspjeh i sreću dok izazivaju status quo, pa smo oduševljeni što ih možemo prepoznati i slaviti“, napominje glavna direktorica marketinga tvrtke Mars Wrigley North America, Gabrielle Wesley. „A tko bi nam mogao bolje pomoći u toj misiji od naših vlastitih glasnogovornika, Green, Brown i Purple?'“

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by M&M'S (@mmschocolate)

Brend se udružio s 'kreatoricama promjena' kako bi dale vlastito mišljenje o njihovim slatkim glasnogovornicama. Među njima su dizajnerica ulične odjeće i zagovornica samoljublja Ashlee Muhammed; hip hop sestra blizanka dua Aint Afraid; LGBTQ+ kolumbijska umjetnica grafita Ledania; kreativna direktorica i dizajnerica Barbiana Liu koja osnažuje mlade poduzetnice; i realistična kreatorica za torte Liz Marek.

 | Autor: M&M's M&M's

Dodajući bespovratna sredstva, M&M's izdvaja 1 dolar od svakog prodanog paketa za Međunarodni dan žena (do 500.000 dolara) za 'She Is The Music' i 'We Are Moving the Needle', dvije neprofitne organizacije koje nastoje povećati udio žena koje rade u glazbi; kao i donaciju do 300.000 američkih dolara 'Female Founder Collective' i 'Geena Davis Institute On Gender In Media'.

Možda vas zanima Ljubitelji Tic Taca oduševljeni: Od omiljenih bombona žele napraviti sladolede u dva okusa Rubrika Life&style Life&style
Photo: Mars Inc.

Komentari 0