Life&style

Inicijativa povodom Svjetskog dana kave: Dvadeset tisuća stabala za bolje sutra!

  • Julius Meinl i ovog je Svjetskog dana kave udružio snage s Institutom Jane Goodall, poznatim po izvanrednom radu u zaštiti okoliša
  • Svjetski poznati proizvođač premium kave i čajeva u jedinstvenom partnerstvu s ekološkom aktivističkom organizacijom posadit će tisuće stabala u Tanzaniji, jednoj od regija iz koje nabavlja kavu
  • Cilj projekta pošumljavanja Instituta Jane Goodall je podići svijest o dugotrajnim posljedicama krčenja šuma

Svi smo dio promjene, a zajedno možemo postići mnogo, osobito kada je u pitanju očuvanje planeta. Povodom Svjetskog dana kave u subotu, 1. listopada, Julius Meinl daruje svakoj ispijenoj šalici omiljenog napitka novo značenje. 

Naime, svjetski poznati proizvođač premium kave i čajeva u jedinstvenom partnerstvu s ekološkom aktivističkom organizacijom, Institutom Jane Goodall, posadit će tisuće stabala u Tanzaniji, jednoj od regija iz koje nabavlja kavu, u ime ugostiteljskih partnera koji svojim gostima poslužuju Julius Meinl kavu iz održivih izvora.

 | Autor: Promo Promo

Znate li da će jedno stablo tijekom jednog desetljeća apsorbirati 60 kilograma ugljika? Uključujući sadnice iz prošlogodišnje suradnje Julius Meinl i Institut Jane Goodall posadit će 20 tisuća stabala koja će do 2032. apsorbirati milijun kilograma ugljika! 

Suradnja koja donosi promjene

Vizija Jane Goodall planetarno je postala poznata kroz njen predani rad s čimpanzama.  Cilj projekta pošumljavanja Instituta Jane Goodall je podići svijest o dugotrajnim posljedicama krčenja šuma – svake godine se uništi 4,7 hektara s dugotrajnim posljedicama. Netaknute šume daju energiju, vodu i kisik, štite od prirodnih katastrofa i bitna su staništa za milijune različitih životinjskih i biljnih vrsta.

Kolekcija kave posvećena Seinfeldu Možda vas zanima 'Seinfeld' je dobio ekskluzivnu kolekciju kave prema kultnim likovima iz legendarne serije Rubrika Life&style Life&style

"Naši kupci mogu nastaviti uživati ​​u kavi koju vole, dok mi nastavljamo ulagati u održivije metode, materijale i procese kako bismo bili sigurni da radimo pravu stvar za naš planet”, poručuju iz tvrtke Julius Meinl.

 | Autor: Promo Promo

”Mali, ali značajni koraci” slogan je na kojem se temelji plan održivosti tvrtke Julius Meinl. To je posebice vidljivo u projektu Colombian Heritage koji podržava uzgajivače kave u suočavanju s izazovima klimatskih promjena. Uz redovita Izvješća o održivosti koja prate napredak i smjer, već za ovu jesen Julius Meinl najavljuje nove, značajne korake u stvaranju bolje i održivije industrije kave.

Možda vas zanima Razbudi se uz chia puding s kavom, a recept možeš prilagoditi prema svojim željama Rubrika Life&style Life&style
Photo: Promo
  • Važna obavijest
    Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Miss7 dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Miss7 te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
  • manfred

    Treba nam vise zelenila