- Ne moramo ni naglašavati koliko je u današnje vrijeme marketing važan u svemu, pa tako i u ugostiteljstvu
- Kada nam se čini da smo već sve vidjeli i da nas više ništa ne može iznenaditi, ljudska se mašta pobrine da dokaže suprotno
- Splitska pizzeria Salt itekako zna kako osigurati neobičan ambijent i privući goste pa su tako za stolove posjeli ni više ni manje nego - plišane medvjediće
Kreativnost nikada ne izlazi iz mode i nikada ne može presušiti - pravi dokaz za to prva splitska bezglutenska pizzeria Salt. Iako je već sama ideja pizzerie inovativna, njihov novi marketinški trik oborio nas je s nogu. Tu ćeš, čak i ako odlučiš ići sama, sjediti u ugodnome društvo s plišanim medvjedićima!
Otvoriti nešto potpuno novo u gradu, popraćeno zvučnim motom i dobrim marketingom, dokaz je velike kreativnosti i hrabrosti. Suzana Sab, vlasnica prve splitske bezglutenske pizzerije Salt, pravi je primjer. Njihov moto kaže da "bez glutena ne znači bez gušta" pa tako nude raznoliku ponudu ukusnih slanih i slatkih jela poput ćevapa, sendviča, waffli, muffina...
Nas je pak oduševio novi marketinški trik s plišanim medvjedićima kao gostima! Idealan je za ovo predvalentinovsko doba, ali i za postizanje 'cozy' atmosfere. Osim što je privlačno djeci, i nas odrasle vraća u neka bezbrižnija vremena. A super je i za one koji ne vole jesti sami!
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Miss7 dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Miss7 te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
manfred
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.