Life&style 09. veljače 2020.

Evo što kriju kontroverzne poklon-vrećice od 680.000 kuna koje će večeras dobiti glumci nominirani za Oscara

Profimedia.
  • Čak i ako kući ne ponesu zlatni kipić, nominirani u glumačkim kategorijama dobit će poklone u vrijednosti od 680.000 kuna, što dio javnosti osuđuje već godinama
  • Leonardo DiCaprio, Bard Pitt, Margot Robbie i Scarlett Johansson samo su neki od glumaca koji će u posebnoj poklon-vrećici kući između ostalog  ponijeti umjetnine, nagradna putovanja i personalizirane boce alkoholnih pića
  • Što se još našlo u kontroverznim "Svi pobjeđuju" poklon-vrećicama otkrivamo ti u nastavku

Uz besplatni noćni izlazak, nominirani u kategorijama za najbolje glavne i sporedne glumce - uključujući Leonarda DiCaprija, Brada Pitta, Margot Robbie i Joaquina Phoenix - također dobivaju poklon-vrećicu pune ekskluzivnih darova. Procjenjuje se kako će se ove godine u vrećicama naći darovi u iznosu od 680.000 kuna. Moglo bi se reći da, čak i ako ne osvoje nagradu, hollywoodske zvijezde ne odlaze kući praznih ruku. 

Možda vas zanima... Prema nekim vjerovanjima, ova četiri poklona donose nesreću Rubrika Life&style Life&style

Darovne vrećice poznate pod nazivom "Everyone Wins" (Svi pobjeđuju) dodjeljuju se na ceremoniji posljednjih dvadeset godina. Ove godine nominirani u spomenutim kategorijama dobit će između ostalog krstarenje u trajanju od 12 dana, portret od obojenog stakla kojeg će izraditi umjetnik John Thoma, olovku od 24-karatnog zlata te personalizirane boce alkoholna pića. 

Svi samci koji žele promijeniti status svoje veze imaju sreće jer će dobiti ekskluzivni paket usluga na stranici za spajanje parova Drawing Down the Moon. Tko zna, možda će se Bradu Pittu koji nerijetko ističe kako je trenutno "single" tako napokon posrećiti te će uspješno pronaći novu djevojku. Budući da nebrojeni intervjui i pojavljivanja na crvenom tepihu mogu biti zamorni, najveća holivudska imena imat će priliku odmoriti se od stresa te im je priređeno čak šest odvojenih ljetovanja, koja uključuje petodnevni boravak na Havajima i uživanje na luksuznoj jahti.

anketa | Autor: miss7 miss7

Cijena koji dostižu ove luksuzne darovne vrećice nerijetko izazove negativne reakcije kod svjetske javnosti budući da dio kritičara smatra kako bogati već imaju dovoljno te da ih nije potrebno nagrađivati tako raskošnim darovima. U obranu ove ideje stao je Lash Fary, direktor marketinške agencije Distinctive Assets koja dodjeljuje ove nagrade: "Svaki čovjek, bez obzira na bogatstvo ili slavu, cijeni jednostavnu radost darivanja. Iako naša poklon-vrećica zasigurno nije dodijeljena na temelju potreba, sastavljena je s dubokim osjećajem zahvalnosti na nevjerojatnim nastupima koje su ove talentirane osobe podijelile sa svima nama ove godine". 

Možda vas zanima... Hm, nešto je jako čudno s izgledom Brada Pitta i njegovim ženama. Pogledaj što on zapravo radi Rubrika Life&style Life&style

Istaknuo je kako cilj ovih poklon-vrećica nije isticati njihovu veliku novčanu vrijednost već ih treba sagledati kao produžetak nagrade za iskazana glumačka ostvarenja. Ipak, ako pogledamo kolika je zainteresiranost brojnih brendova za sudjelovanje u ovom poklonu, ispada kako je kontroverzna vrećica zapravo sjajan marketinški trik.

 

POGLEDAJ PETU EPIZODU VIDEO SERIJALA BY MISS7 "MISS7 SE UDAJE": FOTOGRAF I GLAZBA
 

Komentari 0