Life&style

E! Entertainment televizija dobila novi izgled

Nakon predstavljanja novog izgleda u Sjevernoj Americi, televizijski odjel NBC Universal International Televizije najavio je da E! Entertainment Televizija osvježava svoj logo, online izgled i slogan u Hrvatskoj i ostatku svijeta. Potpuno novi E! u Hrvatskoj će započeti s prikazivanjem u nedjelju, 23. rujna.

"Dok E! ostaje ultimativno odredište za celebrityje, vijesti iz svijeta zabave i pop kulturu, novi izgled uzdignut će brend na višu razinu. S više novog programa nego ikada prije i više promidžbenih aktivnosti, težimo razvitku kanala u Hrvatskoj te želimo uključiti više lokalnih obožavatelja u E! ''Pop Culture buzz ", rekao je Tarik Syed, izvršni direktor Universal Networks Internationala za Srednju Europu.

Temeljni brend NBC Universala, u Americi i svijetu, E! je gledan u 150 zemalja na čak 26 svjetskih jezika. Kao sjedište pop kulture, E! prikazuje preko 600 sati originalnog programa bez konkurencije ‐ vijesti i emisije koje zanimaju sve nas, a uključuju poznate osobe, trendove, glazbu, modu, TV, filmove, umjetnost, noćni život, filantropiju, tehnologiju, dizajn i sport. Novi izgled i logo kanala te slogan ''Pop of Culture'' udahnuti će život E! brendu, razvijati ga i širiti.

 | Autor:

Kao dio osvježavanja kanala, E! pokreće nove ekskluzivne programe kao što su Opening Act, Emmyjem nagrađenog producenta, Nigela Lythgoea, sa zvijezdama poput, Roda Stewarta i Nicki Minaj; docu‐reality Married to Jonas s Kevinom Jonasom, članom Grammyjem nagrađene grupe Jonas Brothers i njegovom ženom Dani; ali i nastavlja s omiljenim formatima, krakterističnim za E!: Live From The Red Carpet, duplom dozom Fashion Policea, reality‐jima Ice Loves Coco, Keeping Up With The Kardashians, Mrs. Eastwood&Company  i ostalim poznatim i obožavanim licima.

Evolucija E! brenda također uključuje i popularni međunarodi portal eonline.com. Nakon najuspješnije godine do sada i s prosjekom od 15 milijuna posjetitelja diljem svijeta, stranica je proširena, vizualno osvježena i prilagođena tabletima te nudi poboljšanu verziju svoje foto galerije i jedinstvene socijalne integracije. Elegantan dizajn, dinamičan novi izgled te cirkulirajući sadržaj prati E!jev osvježen on air izgled i stav. Osim E! vizualnog osvježenja u Hrvatskoj, 23. rujna, novi izgled biti će predstavljen i na ostalim tržištima, uključujući Poljsku, Rumunjsku, Veliku Britaniju, Italiju, Francusku, Njemačku, Aziju, Australiju, Izrael, Portugal, Tursku, Grčku, Benelux, Nordisjske zemlje te Afriku.

Photo: None

Komentari 0