Nakon predstavljanja novog izgleda u Sjevernoj Americi, televizijski odjel NBC Universal International Televizije najavio je da E! Entertainment Televizija osvježava svoj logo, online izgled i slogan u Hrvatskoj i ostatku svijeta. Potpuno novi E! u Hrvatskoj će započeti s prikazivanjem u nedjelju, 23. rujna.
"Dok E! ostaje ultimativno odredište za celebrityje, vijesti iz svijeta zabave i pop kulturu, novi izgled uzdignut će brend na višu razinu. S više novog programa nego ikada prije i više promidžbenih aktivnosti, težimo razvitku kanala u Hrvatskoj te želimo uključiti više lokalnih obožavatelja u E! ''Pop Culture buzz ", rekao je Tarik Syed, izvršni direktor Universal Networks Internationala za Srednju Europu.
Temeljni brend NBC Universala, u Americi i svijetu, E! je gledan u 150 zemalja na čak 26 svjetskih jezika. Kao sjedište pop kulture, E! prikazuje preko 600 sati originalnog programa bez konkurencije ‐ vijesti i emisije koje zanimaju sve nas, a uključuju poznate osobe, trendove, glazbu, modu, TV, filmove, umjetnost, noćni život, filantropiju, tehnologiju, dizajn i sport. Novi izgled i logo kanala te slogan ''Pop of Culture'' udahnuti će život E! brendu, razvijati ga i širiti.
Kao dio osvježavanja kanala, E! pokreće nove ekskluzivne programe kao što su Opening Act, Emmyjem nagrađenog producenta, Nigela Lythgoea, sa zvijezdama poput, Roda Stewarta i Nicki Minaj; docu‐reality Married to Jonas s Kevinom Jonasom, članom Grammyjem nagrađene grupe Jonas Brothers i njegovom ženom Dani; ali i nastavlja s omiljenim formatima, krakterističnim za E!: Live From The Red Carpet, duplom dozom Fashion Policea, reality‐jima Ice Loves Coco, Keeping Up With The Kardashians, Mrs. Eastwood&Company i ostalim poznatim i obožavanim licima.
Evolucija E! brenda također uključuje i popularni međunarodi portal eonline.com. Nakon najuspješnije godine do sada i s prosjekom od 15 milijuna posjetitelja diljem svijeta, stranica je proširena, vizualno osvježena i prilagođena tabletima te nudi poboljšanu verziju svoje foto galerije i jedinstvene socijalne integracije. Elegantan dizajn, dinamičan novi izgled te cirkulirajući sadržaj prati E!jev osvježen on air izgled i stav. Osim E! vizualnog osvježenja u Hrvatskoj, 23. rujna, novi izgled biti će predstavljen i na ostalim tržištima, uključujući Poljsku, Rumunjsku, Veliku Britaniju, Italiju, Francusku, Njemačku, Aziju, Australiju, Izrael, Portugal, Tursku, Grčku, Benelux, Nordisjske zemlje te Afriku.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.