Kažu da se ljudi dijele na dvije skupine - prvi su oni koji zaviruju u tuđe kupaoničke ormariće, a drugi su oni koji lažu da to nikada ne čine. Ako malo bolje razmislimo, shvatit ćemo kako to nije ništa neobično jer kupaonice u svim civilizacijama zauzimaju posebno mjesto.
Dovoljno se prisjetiti parnih kupelji iz vremena drevne Grčke, rimskih termi, turskoga hamama ili japanskog santoa. Iako imaju razli- čite nazive, ta javna kupališta bila su središte društvenih zbivanja, a privatnost kupaonice je povijesno gledano - novotarija.
A ipak nas ta privatnost tjera da, usprkos prak- tičnoj namjeni kupaonice, taj naizgled hladni prostor personaliziramo i učinimo “svojim”. Kupaonica je, uz kuhinju, često najveća investi- cija tijekom uređenja doma.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.