I Saloni smotra interijera u Milanu ove godine zaživjela je pod nazivom "Milano – svijet u kojem živimo". Dizajnerska meka tako je ugostila velik broj proizvođača namještaja, ali i detalja za dom.
Ovogodišnji međunarodni sajam namještaja u Milanu je već 52. po redu, a paralelno se održavala 27. izložba asesoara - International furnishing accessories Show, bienale Euroluce i izložba uredskih eksponata SaloneUfficio te veoma atraktivan i uvijek inovativan 16. Salone Satellite s prezentacijom novih projekata, radova mladih dizajnera, prezentiran unutar 35 projekata. Sajmove i brojne prateće prezentacije u Milanu posjetilo je više od 300.000 posjetitelja iz više od 160 zemalja.
Trendovi od prošle godine se nastavljaju s još više tehnološki usavršenim materijalima, pa su blagovaone opremljene stolovima s višestrukim razvlačenjem, kreveti imaju automatske podizače podnica i jednostavno dostupna dodatna spremišta, garniture se pritiskom gumba razvlače u relax poziciju, nečujno i jednostavno. Materijali za izradu stolaca su tehnološki napredni, s polikarbonatnim vlaknima, tanki i elastični, dok su garniture za sjedenje mekane, udobne, ojastučene, hedonističke.
Elegantna siva boja, s azurno plavom, petrolej zelenom i ljubičastom bojom s decentnim detaljima jake i jasne žute boje daju zanimljiva i jedinstvena rješenja interijera. Uz sive i plave tonove pojavljuje se i zagasita crvena boja, u detalju ili kroz samostalni element, fotelja, tabure, jastučić.
Kreveti su raskošni, spavaća soba je zona mira, odmora, relaksacije, materijali su lan, juta, svila i pamuk, zemljani tonovi prevladavaju kako u posteljini tako i u tepisima, jastucima, asesoarima.
Poruka sajma Milano je okretanje domu u njegovoj punini i toplini, sa svim tehnološkim naprednim dodacima, ekološkom osviještenosti, novim kolekcijama i uvijek inovativnim dizajnom. Najupečatljiviji izlagači bili su Poliform s novim dizajnom stolaca, osebujnih prijedloga za dnevni boravak, Moroso čija suradnja s dizajnerima uvijek daje specifična i inovativna rješenja živopisnih elemenata za uređenje interijera, Lago s tehnološki savršenim eksponatima dnevnog boravka, spavaćih soba, svjetlećih kreveta, Flou s novim kolekcijama kreveta, Calligaris koji je novim kolekcijama slavio 90 godišnjicu postojanja i uvijek novih i kreativnih rješenja za opremu doma, Kartell, Moroso, Boffi, Artemide... Dio ove dizajnerske ponude moguće je nabaviti i u hrvatskoj (npr. Calligaris u Meblu).
Za iduću godinu već je najavljena i nova aktivnost – izložba Xylexpo - posvećena tehnologiji za preradu drveta. Sajam Milano pratili su i brojni prateći događaji, izložbe, razrade manjih tema vezani uz interijere poput „Made in Steel“ – umjetnost, čelik i namještaj, brojni kongresi i predavanja od kojih je zanimljiva bila prezentacija utjecaja Socijalnih medija na marketing i promociju u industriji interijera. Na ovom projektu realizirana je suradnja s kompanijom Third dood media iz USA koja je specijalizirana za SEM i SEO marketing, za web portale i ciljano oglašavanje u digitalnom svijetu, pa su prezentirane najnovije teze oko utjecaja novih trendova na društvenim mrežama koja se mogu analizirati i pratiti uz pomoć suvremene tehnologije.
Više slika pogledajte u galeriji...
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.