Life&style 17. listopada 2018.

Ako osjećaš glad za ovih 5 namirnica, tijelo ti želi nešto važno poručiti

Thinkstock.

Ako žudiš za nekom određenom prehrambenom namirnicom, to se ne događa bez razloga. Pogledaj što se krije iza toga…

Sigurno ti je poznat osjećaj kad odjednom osjetiš glad i želju za nekom određenom hranom – svejedno radi li se o čokoladi, pizzi ili komadu mesa. Ponekad jednostavno „moramo“ pojesti jelo za kojim čeznemo. Ali, jesi li se ikada pitala zašto je tako? 

Naše tijelo je vrlo kompleksan mehanizam i često nam daje signale i „nešto nam želi reći“. To se događa i kod napada gladi povezanih s baš nekom specifičnom namirnicom…

1. Crveno meso 

Ako ti se odjednom sve više i više jede crveno meso, to može biti znak da ti tijelo treba više željeza. To se često događa kad izgubiš puno krvi – na primjer, kod jake menstruacije. Ako ne želiš popraviti razinu željeza s mesom, možeš jesti koštice bundeve, leću, grašak, kvinoju ili zobene pahuljice. 

 | Autor: Instagram @haileybieber Instagram @haileybieber

2. Pomfrit

Ako imaš neutaživu želju za pomfritom, obično je riječ o soli. Može se raditi i o nedostatku kalcija, magnezija i cinka, ali može značiti i da inače konzumiraš previše natrija – pa ti treba sve više i više. Ako smanjiš konzumaciju natrija (na primjer, jedeš manje salame, sira, maslina pa i soli u jelima), želja za solju će nestati. 

 | Autor: Instagram @haileybieber Instagram @haileybieber

3. Sir 

Ako ti tijelo žudi za sirom, to je znak da nemaš dovoljno masnoće - poput omega-3 masnih kiselina. Ako si stalno željna sira, na meniju bi ti trebale biti sljedeće namirnice: losos, lanene sjemenke i orasi. 

Možda vas zanima... Ove namirnice radije nikad nemoj jesti zajedno Rubrika Life&style Life&style

4. Slatkiši

Kod slatkiša je slično kao i kod soli: što više jedeš, veća je potreba „za još“. Slatkiši sadrže šećer koji će naglo podići količinu šećera u krvi. Nakon toga se naglo poveća razina inzulina, a šećer padne. A onda tijelo počne tražiti još šećera. Kako bi se prekinuo taj krug, jednostavno trebaš jesti manje šećera. 

 | Autor: Instagram @haileybieber Instagram @haileybieber

5. Tjestenina 

Tjestenina sadrži puno ugljikohidrata. A oni se u tijelu ponašaju kao i šećer. Dakle, ubrzo nakon konzumacije tjestenine podigne se šećer u krvi do neba, a onda ubrzo slijedi napadaj gladi. Ako baš moraš jesti tjesteninu, jedi je s puno bjelančevina. One će te zasititi na dulje vrijeme te spriječiti nagli pad šećera. 

 | Autor: Instagram @haileybieber Instagram @haileybieber

Komentari 0